Ficko Mitja
Rojen 1973 v Murski Soboti, Sloveniji. Živi in dela v Ljubljani.
IZOBRAZBA
- 1994-99 študira na ALUO v Ljubljani (pri J. Berniku in G. Gnamušu).
- 2002 Zaključi magistrski študij, smer slikarstvo na ALUO (pri M. Krašovec).
- 2004-2024 deluje kot samozaposlen v kulturi.
- 2018 pridobi naziv docent.
- 2024- poučuje slikarstvo na ALUO.
SAMOSTOJNE RAZSTAVE
2023
- Zvezdna palčka, galerija KIBLA, Maribor
- Babica moje ikebane je Ikona, galerija Kresija, Ljubljana
- Skok čez plot, galerija Equrna, Ljubljana (7.3-6.4. 2023)
2022
- Z neba v nebo, Mestna galerija Ljubljana (skupna dela z Markom Jakšetom)
2021
- Lupi se nežno, Galerija sodobne umetnosti Celje
2019
- Time Out, galerija Equrna, Ljubljana, (z Borutom Korošcem)
- Die Unfassbarkeit der Dinge, Staetische Galerie Villingen-Schwenningen DEU, (z Mandy Kunze)
2017
- Verspätete Rückkeh, Galerie Sechzig, Feldkirch, AU
- 13te Haltestelle, Kusthalle Ravensburg, DEU
SKUPINSKE RAZSTAVE
2020
- “Die ich rief,die Geister, werd ich nun nicht los”, LIA program, Autumn Schow, Spinnerei, leipzig, DEU
- “The Curious Minds” , LIA program, winter Rundgang, Spinnerei, Leipzig, DEU
- Apokalipsa 2020, Galerija Equrna, Ljubljana
2019
- Čas brez nedolžnosti, Moderna galerija Ljubljana, Ljubljana
- Nezaslišan svet ki ga nosim v cebi (Metamodernizm in metaromanticizm v Slovenskem slikarstvu), Galerija Slovenj Gradec
2018
- Prisotnosti, KIBLA Portal, Maribor
- SEDIMENTE, 10 years LIA- Leipzig international art programme, Spinnerei, Leipzig, DEU
2017
- Spring Spinnerei Rundgang, LIA programme, Leipzig, DEU
REZIDENCE
- 2024 LIA programme Leipzig, Spinnerei, DEU (3 mesece)
- 2020 LIA programme Leipzig, Spinnerei, DEU (1 mesec)
- dec2019 & jan2020 LIA programme Leipzig, Spinnerei, DEU (2 meseca)
- 2017 LIA programme, Leipzig, DEU (1 mesec)
- 2015 Academy of fine arte, Ninnang, China, (1 mesec)
- 2015 LIA programme, Leipzig, DEU (3 mesece)
- 2014 LIA programme, Leipzig, DEU & guest in studio S. Burger, Leipzig, (4 mesece) – 2013 LIA programme, Leipzig, DEU, (3 mesece)
- 2010-11 LIA programme, Leipzig, DEU, (6 mesece)
- 2009 Studio Ministrstva za kulturo Slovenije in Londonu, GB, (1 mesec)
ZBIRKE
- MG+MSUM Moderna galerija Ljubljana
- MGML, Muzeji in galerije Ljubljana
- SØR Rusche Sammlung Oelde/Berlin, Nemčija
- Factor Bank
- Evropska centralna banka ECB Bank, Frankfure, Nemčija
- LIA programme Leipzig, Nemčija
- UGM Maribor
- Galerija Miklova hiša Ribnica
- Mestna galerija Nova Gorica
- Gorenje Velenje
Černe Oven Petra
Šifra raziskovalke: 34928
Petra Černe Oven je oblikovalka, učiteljica, teoretičarka in avtorica s posebnim zanimanjem za tipografijo, oblikovanje informacij in oblikovanje vizualnih komunikacij.
Prejela je nagrado za tipografsko odličnost Kluba režiserjev New Yorka (Type Directors Club of New York), je tudi prejemnica nagrade najlepša slovenska knjiga (2011, 2017, 2018) in številnih drugih nagrad. Zmagala je na natečaju za oblikovanje vizualne identitete za Unescov dogodek Ljubljana − svetovna prestolnica knjige 2010. Poleg tega je prejela več nagrad za najbolje oblikovano slovensko knjigo (2011, 2017, 2018) in nagrade Društva oblikovalcev Slovenije.
Petra Černe Oven je doktorirala na Oddelku za tipografijo in grafično komunikacijo na Univerzi v Readingu (Združeno kraljestvo) na področju zgodovine, tipografije in jezika. Postala je raziskovalka, sodelovala je s profesorjem Paulom Stiffom pri projektu »The Optimism of Modernity: Recovering Modern Reasoning in Typography« (Optimizem modernosti: Odkrivanje sodobnega utemeljevanja v tipografiji), za katerega je med drugim kurirala razstavo o britanskem umetniku in tipografu Edwardu Wrightu in uredila spremno knjigo Edward Wright: Readings, Writings (Hyphen Press, 2007).
Leta 2009 je razvila koncept za mednarodno serijo predavanj »Information Design (Informacijsko oblikovanje) 2009/2010«, ki so bila organizirana v sodelovanju s slovenskim muzejem za arhitekturo in oblikovanje in Društvom Pekinpah. Leta 2011 je sodelovala pri obsežnem raziskovalnem projektu o slovenskem oblikovalcu Miljenku Liculu, ki je dosegel vrhunec z razstavo v Narodni galeriji Slovenije v Ljubljani, za katero je uredila spremno knjigo o oblikovalcu.
Od leta 2010 se je Černe Ovnova združila s sodelavko Barbaro Predan pri urejanju zbirke z naslovom 42 (izdalo jo je društvo Pekinpah), ki vsebuje knjige na temo teorije oblikovanja. Do zdaj je v seriji izšlo 20 knjig. Knjige so vedno del večjih projektov, seminarjev, delavnic in razstav. Leta 2012 sta z Barbaro Predan razvili projekt »Oblikovanje agende ali kako se izogniti reševanju težav, ki to niso« (društvo Pekinpah in Regionalna razvojna agencija Ljubljanske urbane regije), ki je področje storitev in oblikovanja informacij obravnaval tako v teoretičnem kot v praktičnem smislu. Leta 2013 sta izdali znanstveno monografijo z istim naslovom. Leta 2014 sta bila Černe Ovnova in Predanova povabljeni, da prispevata k besedilu Information design: research and practice (Oblikovanje informacij: raziskave in praksa) (Routledge 2017). Istega leta sta zaključili projekt Death in Design (Smrt v oblikovanju) (različne delavnice v 4 državah, knjiga, razstava), ki preučuje prednosti in slabosti sveta brez smrti ter ponuja napotke, kako odkriti, upodobiti, razložiti, ubiti in preživeti smrt.
Petra Černe Oven je objavljala tudi strokovne in znanstvene članke v reviji Eye, Typography Papers, Baseline, 2+3D, Emzin, Typomag, Hyphen, Oris, Likovne besede in v drugih časnikih in akademskih revijah.
Černe Ovnova je ustanovna članica in članica nadzornega sveta fundacije Brumen, vodja oddelka za informacijsko oblikovanje društva Pekinpah in soustanoviteljica znanstveno raziskovalne organizacije z imenom Institute of design (Inštitut za oblikovanje). Je slovenska predstavnica in članica upravnega odbora v globalnem mednarodnem tipografskem združenju (ATypI).
Petra Černe Oven je članica več odborov mednarodnih konferenc (International Conference on Typography & Visual Communication, Ciper, Grčija; CIDI: Mednarodna konferenca o oblikovanju informacij, Brazilija; konferenca Information+, Vancouver, Berlin; ATypI, Antwerpen, Tokio) in redna recenzentka za znanstvene revije (Revija za oblikovanje informacij/Revija za oblikovanje informacij, Raziskovalna mreža za načela in prakse oblikovanja/Raziskovalna mreža za načela in prakse oblikovanja, Revija AR). Leta 2021 je bila članica žirije Evropske nagrade za oblikovanje.
Pod okriljem različnih institucij in dogodkov v Sloveniji sta Petra Černe Oven in Barbara Predan gostili več kot trideset svetovno priznanih strokovnjakov na področju oblikovanja. Černe Ovnova redno predava na simpozijih in akademskih konferencah doma in v tujini. Predava zgodovino in teorijo oblikovanja na Oddelku za oblikovanje vizualnih komunikacij na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje Univerze v Ljubljani, kjer je tudi prodekanka za mednarodno sodelovanje.
Močnik Ramovš Lucija
Šifra raziskovalke: 55083
Izr. prof. mag. Lucija Močnik Ramovš se strokovno ukvarja s konserviranjem-restavriranjem slik na platnenih nosilcih, s poudarkom na strukturnih posegih in estetski prezentaciji. Je nosilka predmetov s področja konserviranja-restavriranja slik na prvi in drugi stopnji univerzitetnega študijskega programa.
Izobrazba
- 1999: končala študij na specialki za restavratorstvo pri profesorju Francetu Kokalju.
- 1996: diplomirala na UL ALUO pri profesorju Andreju Jemcu.
Izpopolnjevanja
- Študijsko se je izpopolnjevala doma in v tujini.
Delovne izkušnje in sodelovanja
- 1999 –: predavateljica na UL ALUO, od leta 2013 izredna profesorica.
- 2023-2025: Predstojnica Oddelka za restavratorstvo UL ALUO.
- 2017–2021: dekanja UL ALUO.
- 2013–2017: prodekanja za študijske zadeve.
- Poleg strokovnega dela je vpeta tudi v številne delovne skupine na Univerzi v Ljubljani.
- Strokovno sodeluje s številnimi nacionalnimi ustanovami na področju varstva kulturne dediščine.
- 2020–: predsednica strokovne komisije za področje nepremične kulturne dediščine.
- 2013 – 2018: predsednica delovne skupine ZVKDS za strokovne izpite za področje konservatorstva-restavratorstva in poročevalka za Ministrstvo za kulturo ter članica oz. izpraševalka izpitne skupine za konservatorsko-restavratorsko podpodročje likovna dediščina – štafelajno slikarstvo na Ministrstvu za kulturo.
- Skupaj z Restavratorskim centrom ZVKDS je organizirala in izvedla več strokovnih usposabljanj s ciljem izobraževanja in izpopolnjevanja konservatorjev-restavratorjev.
Nagrade in priznanja
- 2008: Priznanje Mirka Šubica za strokovno delo – organiziranje, vodenje in delo pri konserviranju-restavriranju likovnega gradiva gradu Snežnik.
Reference – restavrirane umetnine (izbor)
- Vodenje konservatorsko-restavratorskih posegov na dveh dioramah v Prirodoslovnem muzeju Slovenije v letih 2018 in 2019.
- Konservatorsko-restavratorska dela na slikah iz galerijske zbirke Akademija za likovno umetnost in oblikovanje, Narodne galerije in Državnega zbora RS.
- Vodenje in konserviranje-restavriranje baročnih slik iz cikla Štirje letni časi (Alegorija zime, poletja in jeseni) iz zbirke ZRC SAZU, 2014- 2017.
- Konserviranje-restavriranje sliki in vodenje del na 11 slikah iz likovne zbirke gradu Strmol, Crklje na Gorenjskem, 2012.
- Konserviranje-restavriranje slik za projekt Izzvenevanje nekega obdobja, Oris poznobaročnega slikarstva na Kranjskem (avtor: Ferdinand Šerbelj). Razstava: Narodna galerija, Ljubljana, 2011
- Vodenje konservatorsko-restavratorskega posega na notranji opremi ortneške kapele, stalna postavitev stranskih oltarjev v Narodni galeriji, 1999 do 2002.
Bibliografija (izbor)
- Od podlepljanja do minimalnih posegov. V: NEMEČEK, Nataša (ur.). Konservator-restavrator: (20 let) : povzetki mednarodnega strokovnega srečanja 2020: Narodna galerija, 2020. Ljubljana: Društvo restavratorjev Slovenije: Skupnost muzejev Slovenije, 2020. str. 62-68.
- Estetska prezentacija slik – dva koraka naprej, eden nazaj. V: NEMEČEK, Nataša (ur.). Konservator-restavrator: povzetki mednarodnega strokovnega srečanja 2018, Narodna galerija, 2018. Ljubljana: Društvo restavratorjev Slovenije: Skupnost muzejev Slovenije:, str. 24-27.
- MOČNIK RAMOVŠ, Lucija, GOSAR HIRCI, Barbka. 2016. Use of retouching colours based on resin binders: from theory into practice. V: RECH 3 : Postprints 2015. Porto: Escola artística e profissional Árvore (43-52).
Fras Domen
Izobrazba
- 1998: diplomiral je na Fakulteti za arhitekturo Univerze v Ljubljani
- 2000: magistriral na Central Saint Martins University of Arts London
Delovne izkušnje in sodelovanja
- 2109 gostujoči profesor na Umjetnički akademiji v Splitu, Hrvaška
- 2017 zaposlitev na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje Univerze v Ljubljani, izredni profesor
- 2011: zaposlitev na Naravoslovnotehniški fakulteti Univerze v ljubljani, docent
- 2002: soustanovitelj Zavoda za prostorsko kulturo Trajekt Zavoda za prostorsko kulturo Trajekt (2002)
- 2001–2011: status samozaposlenega v kulturi; ustanovil studio Aparat type&design
- 2000–: sodeloval pri številnih javnih in kulturnih projektih v različnih medijih, ki povezujejo arhitekturno, grafično in tipografsko načrtovanje; večkratni mentor na mednarodnih tipografskih delavnicah Tipo Brda, član ATypI)
- Organizira mednarodne poletne šole, mentor pri tipografskih delavnic Tipo Brda, vodenje izobraževalnih delavnic
Udeležba s prispevkom na konferencah
- 2014: govorec na konferenci Association Typographique Internationale, Barcelona 2014
- 2020: govorec na konferenci ATypi All Over (online)
Članstvo
- 2018–: strokovni član komisije Prešernovega sklada za oblikovanje in arhitekturo
- 2016–2020: član žirije za Knjigo leta Zbornice knjižnih založnikov in knjigotržcev
- član mednarodnega združenja tipografov Associtaion Typographique Internationale
Nagrade
- Nagrada na 21. Salonu Arhitekture, Novi Sad, 2018
- BVSS Ljubljana; Priznanje odličnosti 2005, 2009, 2013, 2015
- BVSS Ljubljana: Pohvala žirije, 2015
- Slovenski knjižni sejem; Najlepša slovenska knjiga, 2008
Reference (izbor)
- Š. Kuhar & R. Potokar: Zgodbe slovenske arhitekture, oblikovanje strokovne monografije, Beltrina, Ljubljana, 2020
- Types and Faces of Ljubljana (Type Walk), kratki film za online konferenco ATypi All Over, 2020
- D. Fras: Nazaj od blizu: Aparatove črke & oblike 1998–2018, strokovna monografija, 2019
- N. Charney: Večni arhitekt; življenje in delo Jožeta Plečnika, modernističnega mistika; oblikovanje monografije, Muzeji in galerije mesta Ljubljane & Totaliteta (Nagrada na 21. Salonu arhitekture, Novi Sad), 2018
- Impresionisti Draga Tršarja; celostno oblikovanje stalne razstave, Pomurski muzej Murska Sobota (pohvala žirije, 7. Bienale vidnih sporočil Slovenije), 2014
- 20. obletnica osamosvojitve Republike Slovenije; oblikovanje spominskih kovancev, Banka Slovenije, Ljubljana (1. nagrada na javnem natečaju), 2011
- Š. Kuhar & R. Potokar: Gremo v mesto Ljubljana; oblikovanje arhitekturnega vodnika, Ustanova Fundacija Piranesi, Ljubljana (Najlepša slovenska knjiga, 24. Slovenski knjižni sejem), 2008
- Avtobusna postajališča LPP v Ljubljani; oblikovanje informacijske grafike, Proreklam –Europlakat, Ljubljana (priznanje odličnosti, 2. Bienale vidnih sporočil Slovenije), 2005
Razstave (izbor)
- Mladi smo in živi: 100 let šole za arhitekturo v Ljubljani (10. mar.–23. avg. 2020); skupinska razstava študentskih del UL Fakulteta za arhitekturo & Cankarjev dom
- Nazaj od blizu – samostojna pregledna razstava, Galerija Domžale, februar 2019, Galerija UMAS/DVK Split, Hrvaška, maj 2019, Razstavišče na gradu, Ravne na Koroškem, marec 2020
- 9 kovancev; samostojna razstava, (z Majo B. Jančič), 8. dec. 2009–31. dec. 2009, Mestni muzej Ljubljana, Ljubljana
Prinčič Barbara
Izobrazba
2007 – umetniški magisterij na temo Ekologija kot način življenja na UL ALUO
1993 – pridobi štipendijo nizozemske vlade za podiplomsko izpopolnjevanje v European Design Centre (EDC), Eindhoven, v sodelovanju z The Design Academy Eindhoven
1991 – diplomira na Oddelku za oblikovanje UL ALU, smer Industrijsko oblikovanje
Delovne izkušnje in gostovanja
2024 – redna profesorica za industrijsko oblikovanje na ALUO
2018 – gostujoča predavateljica na National Yunlin University of Science and Technology, Tajvan
2016 – izredna profesorica za industrijsko oblikovanje na ALUO
2010 – docentka za industrijsko oblikovanje na ALUO
2008 – dve študijski leti vabljeni pedagog na HTBL Ferlach Design College, Avstrija
1997 – UL ALUO; asistentka na smeri Industrijsko oblikovanje
1993 – samostojna oblikovalka; področja dela: oblikovanje vizualnih komunikacij in embalaže, raziskave State of the Art
1992 – DPC-CETRA=Design Promotion Center-China External Trade Development Council, Tajpej, Tajvan; svetovanje na področju strokovnih in promocijskih aktivnosti za pripravno svetovnega kongresa ICSID v Tajpeju, svetovanje na področju izobraževanja in osveščanja lokalnih proizvajalcev/podjetij o industrijskem oblikovanju kot strateškem orodju za doseganje višje dodane vrednosti v izdelkih in s tem večje konkurenčne prednosti na mednarodnih trgih.
1991 – Agencija Formitas; oblikovanje vizualnih komunikacij in vodenje projektov
1990 – Sekretariat 17. kongresa ICSID pri GZS; glavna urednica periodične publikacije At the Crossroads News
Projekti (od 2015 dalje)
2023 – Hm, le kam bi dal. Projekt iz razpisa PDPPIZŠDO. Vodja projekta viš pred. mag. Nevenka Ferfila, Zdravstvena fakulteta UL.
2023 – projekt Inženirski expo v sklopu projekta Inženirka leta. Oblikovanje razstavnih stojal in sodelovanje pri postavitvi razstave. Naročnik Mediade d.o.o., v sodelovanju s podjetjem MG Rohr.
2022/23 – projekt oblikovanja in izvedbe razstave Prepletanja, v sodelovanju s študenti ALUO.
2022 – projekt Re-Lax; razvoj dveh izdelkov (klop in stol) iz zavrženih transportnih trakov za zunanjo ali notranjo uporabo v sodelovanju z Luko Koper.
2022 – projekt umetniške inštalacije T-60 za mednarodni festival Svetlobna gverila. Matic Čič, Boštjan Drinovec, Žan Girandon, Pia Groleger, Luka Pleskovič, Barbara Prinčič, Vid Lebič, Jo Zornik.
2021 – projekt Podaljšanje življenjske dobe ostankov iz proizvodnje gumenih izdelkov podjetja Lonstroff d.o.o. (študentski R&R projekt).
2020/21 – projekt Študentski kotiček (študentski R&R aplikativni projekt). Izvedeno delo za ALUO.
2020 – projekt oblikovanja in izvedbe razstave projekta ŠIPK Reci NE! izdelkom za enkratno uporabo. Sodelavka Tina Nunar (grafična izvedba).
2020 – To bo moj dom. Projekt iz razpisa PKP. Vodja projekta: prof. mag. Tadej Glažar, Fakulteta za arhitekturo
2019 – Inovativne rešitve za zmanjševanje količine embalaže. Vodenje projekta v okviru razpisa ŠIPK.
2019 – Inovativna obravnava gospodinjskih odpadkov v kuhinji. Projekt iz razpisa PKP. Vodja projekta izr. prof. dr. Joško Valentinčič, Fakulteta za strojništvo UL.
2019 – projekt Juta-projekt razvoja novega materiala iz zavrženih jutastih kavnih vreč ter razvoj možnih aplikacij; v sodelovanju z Drogo Kolinsko in z Inštitutom za celulozo in papir, Ljubljana. Sodelavec Andrej Šinkovec.
2018 – projekt oblikovanja in izvedbe razstave Drugi krog-pregledne razstave študentov ALUO pri predmetih s trajnostnimi vsebinami.
2017/18 – projekt Možnosti uporabe odpadkov/ostankov iz izbranega (proizvodnega) procesa (študentski R&R projekt v sodelovanju s Filc d.o.o.).
2016/17 – projekt Smart Shelter Research v sodelovanju z nizozemskim arhitektom Martinom Schieldkampom, delujočim v Aziji, ki je prispeval razpis (študentski R&R projekt).
2016 – konceptualni razvoj igral za blagovno znamko Gardi, kot prvi izdelek realizirana hiška za otroke Shroomko. V sodelovanju s podjetjem Exor Eti d.o.o.
2015 – Praktična uporaba zavrženih materialov s poudarkom na izdelkih tekstilnega porekla. Vodenje projekta v okviru razpisa PKP. Izvedeno delo za ALUO.
Razstave (od 2015 dalje)
- doma
2022/23 – razstava Prepletanja. Mala loža, Koper, 29.11.-19.12.2022 in Mestna hiša Ljubljana, Desni atrij, 12.1.-16.2.2023
2021 – Ko zaprem oči. Samostojna razstava slik iz zavrženega tekstila. Mestna hiša, Stekleni atrij, Ljubljana
2020 – Razstava Reci NE! izdelkom za enkratno uporabo. Predstavitev desetih mentoriranih študentskih rezultatov iz razpisa ŠIPK v okviru projekta Inovativne rešitve za zmanjševanje količine embalaže. Cankarjev dom, Ljubljana
2018 – O…oblikovanje, med vizijo in realnostjo. Bienalna razstava Društva oblikovalcev Slovenije, Cankarjev dom, Ljubljana
2016 – Oblikovalska identiteta; samostojna predstavitev ‘Dajmo les otrokom’, Cankarjev dom, Ljubljan
2016 – Podobe časa; pregledna bienalna razstava Društva oblikovalcev Slovenije, Cankarjev dom, Ljubljana
- v tujini
2022 – Guiltlessplastic. Razstava finalistov za RO Plastic Prize 2022, Galleria Rossana Orlandi v okviru Milano Design Week. Milano, Italija
2017 – Venice Design; kurirana spremljevalna razstava beneškega bienala. Organizacija GAA Foundation v sklopu European Cultural Centre. Palazzo Michiel in Marinaressa Garden, Benetke, Italija
2017 – Bumerang 7; češki in slovenski umetniški projekt v organizaciji Instituta AAMI, Quadrium Center, Praga
2016 – Slovenian Design – razstava slovenskega oblikovanja v Milanu; Slovenia Design Showroom, Milano, Italija. Organizatorja GZS in agencija SPIRIT.
2015 – Razstava A’Design Award nagrajenih projektov in izdelkov (LED lestenec 5×5) v bivši cerkvi sv. Frančiška, Como, Italija. Razstava jeseni 2015 predstavljena tudi na World Design Hub 2015 ter Irish Design 2015 v Dublinu na Irskem ter na Shengzu Industrial Design Fair na Kitajskem.
Nagrade in nominacije
2022 – European Product Design Award-zmagovalec
2022 – Ro Guilt Plastic Prize 2022-finalist, Italija
2022 – A’Design Award and Competition 2022-runner up, Italija
2015 – zlata nagrada A’Design, Italija
2014 – srebrna nagrada A’Design, Italija
2010 – Industrial Design Excellence Awards (IDEA 2010) Finalist: izdelek-Stol 5×5 je umeščen v stalno zbirko Henry Ford Museum v zvezni državi Michigan, ZDA
1996 – BIO 15, častna nagrada ICSID (skupinska),
1987 – Prešernova nagrada ALU, 1987
1986 – BIO 11, posebna pohvala
Konference, predavanja, delavnice (od 2015 dalje)
2023 – organizacija tri-dnevne študentske delavnice na temo biomimetike, ki jo je vodila nizozemska vabljena strokovnjakinja Saskia van der Muijsenberg.
2022 – vabljeno predavanje z naslovom Pot do zelenega proizvoda-kakšen je zeleni proizvod? na posvetu 2022 SRIP MATPRO »Pot do zelenega proizvoda – trajnost izven okvirjev« Portorož. Organizacija SRIPMAT in Gospodarska zbornica Slovenije. Predavanje je dostopno tukaj.
2022 – Zgodba o juti. Vabljeno predavanje kot javni dogodek v Muzeju za arhitekturo in oblikovanje v Ljubljani, organiziran v okviru spremljevalnih aktivnosti BIO 27. Na dogodku je sodelovala tudi magistrska kandidatka Julija Karas
2022 – sodelovanje na mednarodni znanstveni konferenci Mediteranean Islands Conference-Vis 2022, Hrvaška, s prispevkom Sustainable Design in Practice at ALUO – Reducing Waste, Saving Resources, Minimising Costs by Developing and Making Multifunctional Units as Equipment for Students. Vis, Hrvaška, 14.-17.9.2022
2020 – vabljeno predavanje z naslovom Izziv za krožno gospodarstvo; namesto na smetišče, na tržišče. Čas za inovacijo – »circular design« ali »trajnostno načrtovanje«. Organizacija GZS v okviru projekta Interreg Srednja Evropa, Coco4CCI.
2020 – sodelovanje na mednarodni znanstveni konferenci Mediterranean Islands Conference s prispevkom From Inicineration to New Design Solutions Based on a Circular Economy. Organizacija Institut društvenih znanosti Ivo Pilar in Grupa Vern. Vis, Hrvaška.
2020 – Trajnostno oblikovanje, vabljeno predavanje za člane Rotary kluba Triglav Ljubljana.
2020 – organizacija dvo-dnevne študentske delavnice na temo Co-Creation, ki jo je vodila nizozemska vabljena strokovnjakinja Liesbeth Scholten
2019 – izvedba celodnevne delavnice z naslovom Creative Green Action Workshop za študente Creative Design Department, College of Design, Yun-tech, Tajvan.
2018 – gostujoči vabljeni predavanji in delavnica na temo Upcycling, Sustainability and Aesthetics na Tainan University of Technology, Fashion Design Department ter na National Chiayi University, oboje na Tajvanu.
2018 – Our Responsible Journey, vabljeno ključno predavanje na mednarodni konferenci z naslovom International Conference on Cross-Boundary and Integration & Symposium on Sustainable Products and Industrial Management. Organizacija National Yunlin University of Science and Technology, Tajvan.
2018 – Vabljeno predavanje z naslovom Ekodizajn in dodana vrednost izdelka v okviru strokovne delavnice Od materiala do ekodizajana-embalaža v krožnem gospodarstvu. Organizator Fit media d.o.o., Celje.
2017 – Zavedanje o pomenu okoljsko odgovornega oblikovanja med oblikovalci. Vabljeno predavanje na Simpoziju o plastiki. Organizator Muzej za arhitekturo in oblikovanje, grad Fužine, Ljubljana.
2017 – Practicing Upcycling-Oriented Projects for a Circular Economy. Vabljeno predavanje na srečanju partnerjev projekta Retrace v Ljubljani. Organizator Služba vlade RS za razvoj in evropsko kohezijsko politiko.
Mentorstva, somentorstva (diplome in nagrajeni projekti od 2015 dalje)
2023 – GIRANDON, Žan, GROLEGER, Pia, PLESKOVIČ, Luka. Načrtovanje predlogov in rešitev za dvig ozaveščenosti in odpravo problema onesnaženosti vode pri lokalnih skupnostih z lastnim vodnim zajemom: magistrsko delo A. Ljubljana. Tudi prejemniki priznanja Daljnogled, ki ga podeljuje Društvo oblikovalcev Slovenije.
2023 – JARH, Bor. Oblikovanje produkta z optimizacijo geometrije : diplomsko delo. Ljubljana: [B. Jarh], 2023. 45 str., ilustr. Mentorica Lidija Pritržnik. [COBISS.SI-ID 149620483]
2022 – Matic Čič, Žan Girandon, Pia Groleger, Vid Lebič, Tena Palian, Satya Pene, Luka Pleskovič, Daša Šešerko, Jo Zornik. Somentor doc. Boštjan Drinovec. Prejemniki Prešernove nagrade ALUO za projekt T-60 in Odsev.
2022 – DIETNER, Jan. Embalaža za ponovno polnjenje za trajnostno uporabo : diplomsko delo. Ljubljana: [J. Dietner], 2022. 77 str., ilustr. [COBISS.SI-ID 130263811]
2021 – MERŠE, Lea. Trajnostni vidiki problematike zavrženega tekstila : diplomsko delo. Ljubljana: [L. Merše], 2021. 56 str., ilustr. Mentorica Lidija Pritržnik. [COBISS.SI-ID 77386755]
2021 – Dea Beatovikj, Tino Duralija, Martin Pevec, Valeska Rimele, Jon Schwarzmann, Žiga Žalec; mentorstvo na projektu Študentski kotiček, za katerega so prejeli priznanje Daljnogled Društva oblikovalcev Slovenije.
2020 – LESNIKA, Alja. Trajnostno pohištvo : diplomsko delo. Ljubljana: [A. Lesnika], 2020. 63 str., ilustr. Mentor Rok Kuhar. [COBISS.SI-ID 28387843]
2019 – Julija Karas in Neža Medved. Prejemnici priznanja Daljnogled za projekt Možnosti uporabe odpadkov/ostankov iz izbranega (proizvodnega) procesa. Razvoj novega biopolimera.
2019 – Ajda Auer, Ajda Bertok, Jernej Kapus, Ambrož Močnik. Sedala iz zavrženih cerad. Uvrstitev v polfinale na Young Balkan Designers 2019: Circular Design. Beograd. Srbija.
2017 – Valentina Arčan in Maja Grobler. Mentorstvo na projektu Bio lončki za sadike. Prejemnici 1. nagrade na festivalu (in natečaju) Reci:Design, podobe recikliranja, Celje. Organizator revija Outsider.
2017 – Špela Čuk in Katarina Merslavič. Mentorstvo na projektu Potovalna torba iz zavrženih avtomobilskih pasov. Prejemnici 2. nagrade na festivalu (in natečaju) Reci:Design, podobe recikliranja, Celje. Organizator revija Outsider.
2017 – Lin Gerkman in Jakob Koncut. Mentorstvo na projektu Multifunkcionalno svetilo (tudi kot obešalnik) KLO. Prejemnika 3. nagrade na festivalu (in natečaju) Reci:Design, podobe recikliranja, Celje. Organizator revija Outsider.
2016 – JERMANČIČ, Damijan. Siesta-momenti : ležalni razvajalniki in udobni dotikalniki : diplomsko delo B. Ljubljana: [ D. Jermančič], 2016. 96 str., ilustr. [COBISS.SI-ID 3560046]
2016 – SEVER, Maja. Indukcijska plošča v žarnih napravah : diplomsko delo B. Ljubljana: [ M. Sever], 2016. 43 str., [1] zganj. f. pril., ilustr. [COBISS.SI-ID 3560302]
2016 – TURK, Katja. Modularna počitniška prikolica s poudarkom na razvoju funkcionalnih izvlečnih modulov : diplomsko delo B. Ljubljana: [ K. Turk], 2016. 131 str., ilustr. [COBISS.SI-ID 3519598]
2016 – ČERVEK, Katjuša. Embalaža za hitro prehrano : diplomsko delo. Ljubljana: [K. Červek], 2016. 98 str., [5] zganj. f. pril., ilustr. Mentor Vladimir Pezdirc. [COBISS.SI-ID 3545710]
2016 – KAKER, Jelka. Ponovna uporaba odpadnih predmetov in materialov : diplomsko delo. Ljubljana: [ J. Kaker], 2016. 90 str., ilustr. Mentor Vladimir Pezdirc. [COBISS.SI-ID 3546734]
2015 – BARBARIĆ, Rina. Serija ovitkov za glasbene albume Elle Fitzgerald in Louisa Armstronga : diplomsko delo. Ljubljana: [R. Barbarić], 2015. 35 str., ilustr. Mentor Ranko Novak. [COBISS.SI-ID 3431278]
Delovne funkcije na Akademiji in Univerzi
2023-25 Predstojnica Oddelka za industrijsko in unikatno oblikovanje ALUO
2023 na podlagi sklepa dekana ALUO o imenovanju – članica delovne skupine za trajnost na ALUO
2022-2023 (oktober-februar) na prošnjo predstojnika matičnega oddelka koordinatorica prenove študijskega programa industrijsko in unikatno oblikovanje v skladu s strategijo A1 ALUO
2022 dalje na predlog rektorja UL predsednica univerzitetne Disciplinske komisije 2. stopnje za študente
2022 dalje na predlog dekana članica univerzitetne Komisije za obštudijske dejavnosti
2020-2022 vodja Katedre za razvoj izobraževanja na področjih oblikovanja
2019 dalje članica komisije za kakovost ALUO
2017-2019 članica Komisije za priznavanje izobrazbe ALUO
2015-2019 skrbnica študijskega programa Industrijsko in unikatno oblikovanje (tudi v obdobju jesen 2020 do spomladi 2021)
2015-2019 vodja smeri Industrijsko oblikovanje