
Ema Kapelj, vizualna podoba za ALUO razstavo 2021, doc. Emil Kozole

Bulky Bananas: Tjaša Mužina, Maruša Dolinar, Pia Groleger, Žan Girandon, Luka Pleskovič, Simon Izidor Rozman, FUTR za JUTR, 2021, izr. prof. dr. Barbara Predan

Oskar Kandare, Lana Požlep, Rok Černezel, Tine Lisjak, Hana Podvršič, Lana Soklič, Kaja Škorjanc, Vita Tušek, Betsabea Vernik, René Lazový, Dialog, 2021, doc. mag. Emina Djukić, doc. mag. Peter Rauch
Poslanstvo Akademije za likovno umetnost in oblikovanje
UL ALUO izobražuje kritično misleče ustvarjalce, usposobljene za samostojno ustvarjanje, raziskovanje in vodenje na področjih umetnosti, oblikovanja in znanosti.
Je vodilna nacionalna univerzitetna izobraževalna ustanova na področjih likovnih umetnosti, restavratorstva in oblikovanja.
Kot izobraževalna, raziskovalna in umetniška institucija je zavezana h kritičnemu prepoznavanju in reševanju družbenih izzivov z namenom ustvarjanja sprememb in spodbujanja razvoja.
Vizija Akademije za likovno umetnost in oblikovanje
Trajnost
Akademija aktivno obravnava podnebne in okoljske izredne razmere. Sooblikuje zeleni prehod v doseganju ničelnega ogljičnega odtisa. Trajnostni razvoj je sestavni del vseh aktivnosti na Akademiji in je vključen v vse procese delovanja.
Izvajanje kakovostnega, poglobljenega in sodobnega študijskega programa
Akademija izvaja merljivo najbolj kakovosten študijski proces v regiji. V ospredje postavlja uspešnost študenta in temelji na dialogu med tradicijo šole in kritičnim tvorjenjem sodobnih pristopov.
Mednarodna vključenost Akademije in promocija programa ter področij
Akademija ima pozitiven sloves in pozicijo prve izbire v regiji. Študij ima ugled in zanimanje. Ustvarjalno mišljenje ima v nacionalnem prostoru status strateško pomembne kompetence.
Razvoj raznovrstnih znanj in platform, ki diplomantom omogočajo uveljavitev v družbi
Zaradi oprijemljivih in v družbi prepoznavnih kompetenc je uspešnost študentov Akademije vidna. Z uvajanjem novih oblik izobraževanja Akademija skrbi za pretok znanj med generacijami. Ustvarja platforme za sodelovanje s širšim družbenim in gospodarskim okoljem, s tem odgovarja na izzive sedanjosti in prihodnosti.
Odličnost pedagoškega in raziskovalnega dela
Kriteriji kakovosti pedagoškega in raziskovalnega dela na Akademiji so jasni. Pedagogi in raziskovalci imajo najboljše in najnovejše znanje. Opredeljeni so pedagoški in raziskovalni principi, procesi izmenjave izkušenj in znanj ter vloga pedagogov pri zagotavljanju aktualnosti študija.
Sodobno organizirano podporno okolje
Zagotovljena je učinkovita podpora pedagoškim in raziskovalnim procesom. Omogočeno je doseganje visokih standardov dela in izvajanja projektov na Akademiji. Solidarnostno okolje in spoštovanje dogovorov ter različnosti imajo pozitivne sinergijske učinke.
Premišljeno in skrbno upravljanje Akademije
Organizacijska struktura povezuje vse vidike Akademije na vseh ravneh v strateško vodeno in dobro sodelujočo organizacijo, ki temelji na vključenosti in enakosti spolov.
Enakopravna vloga znotraj in zunaj UL
Akademija ima status članice, ki proaktivno in avtonomno deluje v okviru UL s programi, ki so privlačni tudi za ostale članice. Interdisciplinarno in transdisciplinarno sodeluje tako mednarodno kot z drugimi članicami UL na pedagoškem in raziskovalnem področju.
Sodobna prostorska in informacijska infrastruktura
Projekt nove zgradbe temelji na trajnostnih in participatornih načelih načrtovanja in gradnje. Akademija vzpostavlja sodobno, vključujoče in dostojno okolje za pedagoško, raziskovalno in ustvarjalno delo ter razvoj strokovnih področij.