Koštrun Peter

2007: diplomiral na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani

Redno razstavlja v domačem in mednarodnem prostoru vse od leta 2003, sodeloval je tudi na skupinski razstavi Photonic Moments III – salon sodobne fotografije vzhodne in jugovzhodne Evrope (2007), ki na letni bazi predstavlja vzhajajoče umetnike tega geografskega področja.

 

Erič Milan

  • 1979: Diplomiral leta na Oddelku za slikarstvo Akademije za likovno umetnost Univerze v Ljubljani, v letniku prof. Janeza Bernika.
  • 1980: Prejel študentsko Prešernovo nagrado za risbo.
  • 1981: Končal slikarsko specialko na UL ALUO.
  • Po končanem študiju se je ukvarjal s slikarstvom, risanim filmom in ilustracijo. Svoja slikarska dela in risbe predstavlja na samostojnih in skupinskih razstavah od leta 1980 v Sloveniji in tujini.
  • 1981: Sodeloval na razstavah » Podobe-Immagini« v galeriji Loža v Kopru, v kuratorstvu Andreja Medveda.
  • 1981–1982: Obiskoval študij grafične specialke v letniku prof. Bogdana Borčiča.
  • V tem času z akademskim slikarjem Zvonkom Čohom posnameta risani film »Poskušaj migati 2x«.
  • 1982: Sodeloval na razstavi »Jugoslovanska in Italijanska Nova podoba« ravno tako v galeriji Loža.
  • 1983: Prejel nagrado »Zlata ptica« tednika Mladina za risani film »Poskušaj migati 2x« (skupaj z Zvonetom Čohom).
  • 1986: Opravil docenturo na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani, istega leta se je zaposlil na Fakulteti za naravoslovje in tehnologijo kot predavatelj za predmet Risanje na Katedri za modno oblikovanje.
  • 1988: Prejel Zupančičevo nagrado (skupaj z Zvonetom Čohom) za risani film »Poskušaj migati 2x«. Ravno tako prejemnik nagrade mednarodnega festivala v Stuttgartu.
  • 1988–1990: Intenzivno se je ukvarjal s časopisno ilustracijo v tedniku Mladina in knjižno ilustracijo za založbo Mladinska knjiga.
  • 1994: Zaposlil se na Oddelku  za oblikovanje na ALUO v Ljubljani kot profesor za predmet Risanje in slikanje.
  • 1995–1998: Nastal animirani risani film »Socializacija bika, v soavtorstvu z akademskim slikarjem Zvonetom Čohom (končan leta 1998).
  • 1998: Prejel nagrado Grand prix na Festivalu slovenskega filma za animirani risani film »Socializacija bika«.
  • 2000: Prejel nagrado Prešernovega sklada za animirani risani film »Socializacija bika«.
  • 2001: Prejel nagrado za humor na festivalu animiranega filma v Stuttgartu.
  • 2001: Prejel nagrado za humor na festivalu animiranega filma v Stuttgartu.
  • 2006: Prejel plaketo Hinka Smrekarja na 9. Slovenskem bienalu ilustracije
  • 2014: Pregledna razstava v Mestni galeriji v Ljubljani.
  • 2019: Prejel nagrado Hinka Smrekarja na 13. Bienalu slovenske ilustracije.
  • 2019: Prejel nagrado Riharda Jakopiča za življenjsko delo in z Zvonkom Čohom  nagrado Društva slovenskih ustvarjalcev animiranega filma.

Milan Erič je član Društva slovenskih likovnih umetnikov.

Jenko Radovan

Izobrazba

  • 1969 – 1973: Srednja šola za oblikovanje in fotografijo
  • 1976 – 1981: Študij na Akademiji za likovno umetnost v Varšavi
  • junij 1981: magistriral iz grafičnega oblikovanja (specializacija plakat – prof. Henryk Tomaszewski) in slikarstva (prof. Teresa Pągowska)

 

Delovne izkušnje in sodelovanja

  • Aero, Design studio Aero, 1973 – 1976; oblikovalec
  • Aero, Design studio Aero, 1981 – 1986; umetniški direktor in oblikovalec
    Od leta 1986 1998  deluje kot samostojni umetnik na področju grafičnega oblikovanja
  • Od leta 1991 do 1998 honorarno poučuje vizualne komunikacije na Oddelku za vizualne komunikacije na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje
  • Od leta 1998 zaposlen na UL ALUO, leta 2004 je pridobil status profesorja
  • Leta 2003 soustanovi Fundacijo Brumen (FB), neprofitno organizacijo s statusom ustanove v javnem interesu. FB se zavzema za promocijo kakovostnega oblikovanja, obenem pa širšo javnost opozarja, da je oblikovanje vse okrog nas in ključno vpliva na kakovost bivanja. Z bienalom slovenskega oblikovanja Brumen, osrednjim dogodkom na področju oblikovanja v Sloveniji, ter nagradami Brumen, najvišjimi nacionalnimi priznanji v stroki, Fundacija Brumen nagrajuje odlične slovenske oblikovalce, kakovostna vidna sporočila ter naročnike, ki v oblikovanju vidijo pomembno konkurenčno prednost.
  • Leta 2009 v okviru FB ustanovi Mednarodni festival plakata Ljubljana, deluje kot njegov umetniški vodja. Študentje Oddeleka za vizualne komunikacije, sodelujejo na dveh mednarodnih festivalih plakata, leta 2009 na temo Klimatske spremembe in leta 2011 na temo Razkriti obrazi rasizma.

 

Izbor udeležb na mednarodnih dogodkih

  • Povabljen kot govorec med žiranti mednarodnega bienala plakata v Varšavi, 2021
  • Povabljen kot govorec na agIdeas, International Design Forum, Melburne, 2015
  • Mednarodni sodnik, nominiran na različnih tekmovanjih, med drugim na:
    Mednarodnem trienalu plakatov v Lahtiju na Finskem 2014
  • Mednarodnem bienalu plakatov v Varšavi, 2006
    Trienalu plakatov Trnava, Slovaška, 2004
  • Dvakratni član ocenjevalne komisije magistrskih del na ESAG Penninghen, Design School v Parizu, Francija, 2013, 2003

 

Član

  • Radovan Jenko je član Alliance Graphique Internationale (AGI)

 

Nagrade in priznanja

Radovan Jenko je dosegel širše mednarodno priznanje in osvojil številne nagrade, med drugimi:

  • Grand Prix na mednarodnem trienalu gledališkega plakata v Sofiji, 2016
  • Srebrna nagrada na Mednarodnem bienalu plakata v Ekvadorju, 2016
  • Zmagovalec 19. Mednarodne vabljene razstave plakata v Koloradu, 2015
  • Dvakratni dobitnik tretje nagrade na Mednarodni razstavi gledališkega plakata v Rzeszowu, 2020, 2015
  • Tretja nagrada na Mednarodnem tekmovanju plakatov na temo Mednarodni Rdeči križ, v Venezueli, 2013
  • Prva nagrada na Mednarodni razstavi grafičnega oblikovanja in vizualnih komunikacij ZGRAF, Zagreb, Hrvaška, 2012
  • Srebrna nagrada na Mednarodnem trienalu plakatov Toyama, Japonska 2012
  • Prva nagrada na trienalu eko plakatov “The 4th Block” v Harkovu, Ukrajina, 2006
  • Srebrna kocka na Art. Directors Club New York, ZDA, 1991
  • Nagrada Prešernovega sklada za oblikovalske dosežke zadnjih dveh let, 1991

Trček Pečak Tamara

Delovne izkušnje

Zaposlena na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje.
Zunanja sodelavka na Oddelku za umetnostno zgodovino Filozofske fakultete.
Je vodja katedre za Razvoj konservatorstva-restavratorstva, skrbnica programov na Oddelku za restavratorstvo UL ALUO, članica diplomskih in magistrskih komisij, članica komisije za študente s posebnim statusom na UL, članica uredniškega odbora publikacije Varstvo spomenikov ter članica IO Društva DRS.

Projekti (izbor)

Ob konserviranju-restavriranju se ves posveča promociji in razvoju stroke ter išče izboljšave na področju dokumentiranja, preventivne konservacije in kopistike. Ob razstavah v Narodni galeriji je zasnovala in vodila projekte Pogled v restavratorsko delavnico in Restavriranje slik Valentina Metzingerja, Konserviranje in restavriranje umetnin Mojstra HGG, Konserviranje-restavriranje slik ob razstavi Almanach in slikarstvo 17. stoletja na Kranjskem ter simpozij Znanost za umetnost.

Zaposlena na UL ALUO je v sodelovanju z drugimi ustanovami zasnovala in vodi več projektov, nekateri so še v teku: Konservatorsko-restavratorska majska transverzala, Razpoka do baroka, Gabrijel Stupica pod drobnogledom, Marij Pregelj pod drobnogledom, Rihard Jakopič pod drobnogledom, Kaj vidimo z očmi, kaj vidimo s prsti, Začutiti umetnino, Sveto Sorodstvo – po plasteh, Od blizu …

Stalni projekti

V želji po ozaveščanju čim širšega kroga ljudi zasnovala in še vedno vodi projekt Ajkec pri restavratorjih (delavnice, knjige, filmi za otroke). V koprodukciji Narodne galerije v Ljubljani in TV SLO je po njenih scenarijih posneta serija desetih oddaj z enakim naslovom o nastajanju, poškodovanosti in reševanju umetnin.

Izbrani projekti (povezave):

 

Videi

 

Publikacije (povezave)

 

Dogodki

Vuga Martina

Izobrazba:

  • 2020: Habilitacijski naziv visokošolske učiteljice docentka
  • 2005: Magistrski študij UL ALUO
  • 2003: Dodiplomski študij restavratorstva na UL ALUO

 

Delovne izkušnje in sodelovanja:

  • 2005–2021: konservatorka-restavratorka za kiparstvo zaposlena v Narodni galeriji v Ljubljani; 2015–2021 vodja oddelka za konserviranje in restavriranje v Narodni galeriji v Ljubljani

 

Izpopolnjevanja:

  • 2013: The Structural Conservation of Panel Paintings v Dresdnu, mednarodno izobraževanje o strukturnem konserviranju tabelnih slik v Dresden Institute
  • 2012: International Course on Wood Conservation Technology v Oslu, v sklopu ICOM

 

Udeležba s prispevkom na konferencah:

  • 2019: Cleaning, Ethics, Technics, Aestetics, Galerija Matice Srpske v Novem Sadu, Srbija
  • 2017: RECH 4 v Splitu, Hrvaška
  • 2015: Gilt-en Art v Evori, Portugalska

 

Razstave (vodenje in/ali sooblokovanje)

  • 2019: Skrivnosti dolgega življenja – pot umetnin od restavratorskega ateljeje do razstave, razstava restavratorskega oddelka Narodne galerije, Galerija Narodni dom, Narodna galerija
  • 2018: Praznujmo skupaj. 100 let Narodne galerije, fotografska razstava detajlov umetnin na Jakopičevem sprehajališču, Ljubljana
  • 2010: Pred – med– po (2010), razstava restavratorskega oddelka Narodne galerije, Galerija Narodni dom, Narodna galerija
  • 2009: Gotski krilni oltar iz Britofa pri Ukanju (2009), razstava Galerija Narodni dom, Narodna galerija

 

Članstvo:

  • 2015: Članica izvršnega odbora Društva restavratorjev Slovenije
  • 2009–2021: Članica strokovnega sveta Narodne galerije
  • 2015–2020: vodenje izvršne organizacije mednarodnega strokovnega srečanja konservatorjev restavratorjev (soorganizatorji SMS, DRS, NG)

 

Nagrade in priznanja:

  • 2018: priznanje za pomembna umetniška dela na področju restavratorstva Univerze v Ljubljani
  • 2010: priznanje Mirka Šubica Društva restavratorjev Slovenije za delo na projektu »Alojz Gangl, kipar na poti v moderno«

 

Restavrirane umetnine. Reference (izbor):

  • 2021: Projekt »Frančišek Smerdu (1908-1964), Donacija Narodni galeriji«, Narodna galerija, vodja konservatorsko restavratorskih del, konserviranje-restavriranje umetnin (2012-2021)
  • 2006–2020: Projekt konserviranja-restavriranja umetnin za občasne razstave in stalno zbirko Narodne galerije
  • 2009, 2010: Projekt »Alojz Gangl, kipar na poti v moderno, Belokranjski muzej Metlika (2009), Narodna galerija  (2010), konserviranje-restavriranje umetnin, avtorica konservatorsko-restavratorskega dela razstave
  • 2007–2008: Grad in pristave gradu Snežnik. Projekt podprt z evropskimi skladi za regionalni razvoj: Likovna zbirka gradu Snežnik (Narodni muzej Slovenije), vodenje in izvedba konservatorsko-restavratorskih posegov na zbirki historičnih okrasnih okvirov likovnega gradiva na papirju iz avtentične opreme gradu, za ALUO
  • 2006: »Ivan Napotnik, 1888-1960 iz javnih in zasebnih zbirk«, Narodna galerija; Galerija Velenje (2006); »Ivan Napotnik, slovenski kipar« (2008) razstavišče Akademije upodabljajočih umetnosti, Dunaj; vodja konservatorsko restavratorskih del:, konserviranje-restavriranje umetnin

 

Izbrana bibliografija:

  •  Vuga Martina, Simona Škorja, The Universe of Cleaning- from theory to practice. V: Cleaning : čišćenje: etika, tehnika i estetika : međunarodna konzervatorska konferencija, 28-29. oktobar 2019 = cleaning: ethics, technics and aesthetics : international conservator conference, October 28-29, 2019 .
  • Vuga, Martina. Filling and colour reintegration in a single step, prispevek na konferenci. V: Postprints RECH 4 Croatia [Elektronski vir] (2017).
  • Martina Vuga, Miladi Makuc Semion, Typical conservation problems of polychrome wooden sculptures in Slovenia, V: Conservar Patrimonio ISSN: 2182-9942.- Iss.22 (dec.2015).
  • VUGA, Martina, MAKUC SEMION, Miladi. Tehnološki vidiki kiparskega ustvarjanja in konserviranje-restavriranje opusa Alojza Gangla. V: Konservator-restavrator,povzetki strokovnega srečanja, Skupnost muzeje Slovenije, 2010.
  • Vuga, Martina. Konservatorsko-restavratorski posegi na delih Alojza Gangla. V: BREŠČAK, Mateja (ur.), GANGL, Alojz. Alojz Gangl – kipar na poti v moderno : [Belokranjski muzej, Metlika, 8. junij 2009 – 3. januar 2010, Narodna galerija, Ljubljana, 2. februar 2010 – 16. maj 2010]. Ljubljana: Narodna galerija; Metlika: Belokranjski muzej, 2010.

Smole Jurij

Izobrazba:

  • 1995: diplomiral Kiparstvo na UL ALUO, dela v kamnu, bronu in drugih kovinah
  • 1997: magistriral Kiparstvo 1997 (pri prof. Francetu Rotarju)

 

Delovne izkušnje in sodelovanja:

  • 2009–: predavatelj na oddelku za restavratorstvo UL ALUO
  • 2009–: tutor čezmejnega projekta ohranjanja slovenske zemlje skozi kiparsko delovanje v Jeremitišču in Štandrežu
  • 2004–: strokovni sodelavec: Inštitut za kovinske materiale in tehnologije
  • 2015–: predavatelj Naravoslovna tehnična fakulteta Univerze v Ljubljani
  • 2013–: dalje vodja programa Galerije Domžale (programski vodja, organiziranje in postavitev razstav, likovno ozaveščanje, ekskurzije Galerija na potepu)

 

Izobraževanje (ožja specialnost):

  • 1995 – 1998: Izpopolnjevanje v livarni Brustolin, Verona
  • Strokovnjak za kiparstvo v kamnu in precizijsko litje brona ter žlahtnih kovin – ulivanja po metodi izginulega voska

 

Projekti:

  • 2002 – 2020: portreti znanih Slovencev: dr. R. S. Pejovnik, dr. France Bučar, Zofka Kveder, Jaki, dr. Jakob Turk, dr. Anton Debeljak, Drago Košmrlj, dr. Karel Verstovšek, dr. Spektorski, dr. Ivan Žolger, Jakob Aljaž, Claude Galien
  • 2019: Pobudnik projekta Reforma viva v Kostanjevici na Krki
  • 2020: ustanovitelj Centra za patine (UL ALUO in Livartis)

 

Članstvo/žirije:

  • 2015 – 2019: član žirije za izbor spominskih kovancev na Banki Slovenije in medaljer

 

Razstave (izbor):

  • 2021: Spomenik v Suhorju
  • 2001–2019: avtor nagrad za mednarodni festival kreativnosti Zlati boben
  • 2001–2019: avtor nagrad za mednarodni festival gorniškega filma, Lirikon festival, Effie nagrad
  • 2018:Spomenik v Krki, Novo mesto
  • 2018: Spomenik v Solkanu
  • 2018: Galerija Domžale
  • 2017: Spomenik v Jeremitišču
  • 2017: Galerie M, Schloss Portia, Villach/Beljak
  • 2017: Spomenik v Štandrežu
  • 2016: Dr. Karel Verstovšek, Velenje
  • 2014: Spomenik v Loškem Potoku
  • 2008: Galerija Velenje
  • 2007: Galerija Domžale
  • 2005: Grosuplje mesto kipov, Grosuplje
  • 2005: Spravna kapela, Bizovik pri Ljubljani
  • 2001: Galerija Kos, Ljubljana
  • 2001: Tržič Forma Viva, Tržič
  • 2000: Latobia, Ljubljana, Flajerji
  • 2000: Corpus del akti, Ljubljana
  • 1999: Mestna hiša, Ljubljana
  • 1999: Galerija Ilirija, Ljubljana
  • 1998: Galerija Kos, Ljubljana
  • 1997: Latobia, Ljubljana
  • 1997: Mestna hiša, Ljubljana
  • 1994: / LRD Domžale

 

Mentorstvo in somentorstvo:

  • Mentor pri fakultetni Prešernovi nagradi: Zoran Flander
  • Somentor pri fakultetni Prešernovi nagradi: Angel Oblak, Matevž Barborič

 

Diplomska dela:

  • 1999: Tehnologija keramike /Vlasta Čobal; mentorja: Jurij Smole, Matjaž Počivavšek
  • 2002: Mozaik/Taja Lojk; mentor: Jurij Smole, somentor: Matjaž Počivavšek
  • 2008: Les kot moderen kiparski material /Marjeta Medved; mentor: Jurij Smole
  • 2010: Forma in material : Izraznost v reliefu : Razvoj in udejanjanje idje v različnih feliefnih formah in vpliv uporabe različnih materialov na karakter forme /Mirjam Semolič Sore; mentor: Jurij Smole
  • 2010: Različni pristopi do kamna /Marko Zelenko; mentor: Jurij Smole
  • 2012: Kiparske tehnike ulivanja aluminija, izdelava figuralnega kipa iz aluminija in video posnetek /Žiga Vojska; mentor: Jurij Smole, somentor: Bučar Dušan
  • 2012: Vpliv obdelave kamna na njegove površine /Doroteja Erhatič; mentor: Jurij Smole, somentor: Blaž Šeme
  • 2012: Kiparski in tehnološki vidiki objekt trouvé-ja /Nina Hrelja; mentor: Jurij Smole
  • 2013: Tehnološki pristop h keramičnemu, obarvanemu kipu / Martina Marenčič; mentor Jurij Smole, somentor Matjaž Počivavšek
  • 2013: Rekonstrukcija prezbiterija župne cerkve svetega Jakoba v Ribnem pri Bledu /Saša Stržinar; somentor: Jurij Smole, mentor : Blaž Šeme
  • 2015: Votlenje kot osnovni princip kiparske gradnje /David Herzog Leitinger; mentor Jurij Smole
  • 2015: Restavriranje vrat stolnice sv. Nikolaja / Zoran Flander; mentor Jurij Smole, somentorica Tamara Trček Pečak
  • 2016: Možnost kiparstva z upenjenim betenom /Miha Knez; mentor: Jurij Smole
  • 2016: Proces izdelave obarvanih kipov iz kaširanega polistirena /Ivana Postić; mentor: Jurij Smole
  • 2016: Tehnologija izdelave skulptur z recikliranimi materiali /Matej Vočanec; mentor: Jurij Smole
  • 2016: Tehnologija kot temelj izražanja v umetnosti na primeru mask /Maša Pelc; mentor : Jurij Smole
  • 2016: Nadomestitev manjkajočih ročajev na porcelanasti vazo iz Narodnega muzeja Slovenije/ Barbara Škander; somentor : Jurij Smole
  • 2016: Izbrane metode čiščenja kamnitih površin /Julija Zupan; mentor: Jurij Smole, somentor: Blaž Šeme
  • 2016: Od razpisa do izvedbe /Miha Makovec; mentor Jurij Smole
  • 2016: Etični pristop h konserviranju-restavriranju mopeda Tomos Colibri 03 /Angel Oblak; mentorica : Tamara Trček pečak, somentor: Jurij Smole
  • 2016: Čiščenje bronastega kipa/Maja Cingerle; mentor: Jurij Smole

 

Magistrska dela:

  • 2008: Aplikativni materiali in tehnike v sodobnem kiparstvu / Živa Kutnjak; mentor Jurij Smole, somentor Alen Ožbolt
  • 2007: Moderne prakse v kiparstvu / Josip Barić; mentor Jurij Smole

Somentor:

  • 2016: Podoba in nosilec/ Simon Jugovic Fink; somentor: Jurij Smole, mentor: Sergej kapus

Kokalj Gregor

Rojen sem bil 21. februarja 1967 v Ljubljani. Osnovno šolo sem obiskoval v Šentvidu pri Ljubljani, izobraževanje sem nadaljeval na Srednji šoli za oblikovanje in fotografijo v Ljubljani. Leta 1987 sem se vpisal na Akademijo za likovno umetnost, smer slikarstvo, kjer sem 1989 prejel študentsko Prešernovo nagrado, ter leta 1991 diplomiral pri prof. Janezu Berniku. Leta 1992 sem se vpisal na specialistični študij slikarstva pod vodstvom prof. Lojzeta Logarja in ga leta 1994 z diplomo končal. Istega leta sem se vpisal še na specialistični študij restavratorstva pri prof. Francetu Kokalju in ga leta 1996 z diplomo zaključil. Leta 1994 sem bil izvoljen na mesto asistenta stažista na oddelku za restavratorstvo, leta 1997 pa sem dobil naziv rednega asistenta za področje risanja in slikanja na Oddelku za restavratorstvo.

V okviru obveznosti na oddelku za restavratorstvo in konservatorstvo sem sodeloval pri pedagoškem  in tudi strokovnem delu s področja risanja in slikanja kot tudi razvoja konservatorstva in restavratorstva. Sodeloval sem pri restavratorsko konservatorskih projektih, ki so se izvajali v okviru oddelka za restavratorstvo in projektih po Kreativni poti ter Študentski inovativni projekti. Aktivno sem sodeloval pri urejanju Arhiva Umetniških del v lasti Akademije za likovno umetnost in oblikovanje tako slikarske kot grafične zbirke. Sodeloval sem pri urejanju in organizaciji oddelčnih kot tudi akademijskih razstav na različnih lokacijah po Sloveniji in tujini. Aktivno sem sodeloval pri evalvacijah oddelčnih študijskih programov in njihovem posodabljanju in nadgradnji.V okviru pedagoških procesov sem sodeloval pri predmetih oddelka za restavratorstvo, Risanje in tehnike I, II in Slikanje in tehnike I, II. Kot asistent pa tudi pri restvratorskih predmetih Kopistika I.

Sodeloval sem pri vodenju in organiziranju risarskih tečajev  na Akademiji za likovno umetnost, najprej na oddelku za slikarstvo pod vodstvom Prof. Novinca, kasneje pa tudi samostojno na oddelku za restavratorstvo.

Med študijem tako (dodiplomskem kot tudi podiplomskem) sem aktivno razvijal svoje delovanje na področju slikarstva in restavratorstva.

Razvijal sem figuraliko, ki jo lahko opredelim kot osebno obarvano inačico figuralike. Svoje slikarstvo sem razvijal v kontekstu modernističnih avtorjev, pri katerih se je ukvarjanje z lastno podobo in človeškimi liki okoli nas razvijalo v duhu obravnavanja vloge človeka v družbi, ustvarjalnega prostora umetnika in eksistencialne filozofije. Kontinuiteta najznamenitejših figuralikov, ki so ekspresivno preobličili človeške like, Picassa in Beckmanna nadaljevali pa slikarji Baselitz, Immendorf, Luepertz, na izrazito subjektivističen način, ki se je kazal tako v posebni, izvirni in skoraj neberljivi ikonografiji ter v ekspresionistični deformaciji likov in osebni, hitri potezi.  Ta subjektivistični novi ekspresionizem je ostal s slikarji izrazito avtorskih pozicij v devetdesetih letih še vedno živ in zdi se, kot da hkrati pomeni edino možnost ohranjanja tradicije evropskega subjektivizma Iz takih izhodišč poiskušam izgraditi svoj oseben izraz, še posebej z izrazitim žigosanjem drobnih deformacij medsebojnih odnosov, travmaologije domačega prostora in avtoironiziranjem lastne pozicije.

Figure postavljene na nekakšen oder izražajo čas v katerem bivajo, njihovo urbano okolje iz katerega izhajajo, vse se pojavljajo s simboli njihovega vsakdanjega življenja in odnosa do bolj ali pa manj pomembnih podrobnosti.

Med dodiplomskim študijem sem se udeležil več skupinskih razstav v okviru Akademije za likovno umetnost, kjer sem predstavil svoja slikarska in grafična dela.

Na podiplomskem študiju pa sem razstavljal tudi na selekcijskih razstavah kot so Mednarodni grafični bienale, Bienale Slovenske grafike in mednarodno selekcijsko rastavo v Hauser Art centu v Ameriki. Po končanem podiplomskem študiju pa sem predstavil svoja dela na več skupinskih in samostojnih razstavah, med drugimi Forma Eterna in Pozicije telesa, ki sta bili predstavljeni mednarodni javnosti v Bologni, Spittalu, Celju, Bonnu in na Finskem.

V okviru svojih dejavnosti na oddelku za restavratorstvo Akademije za likovno umetnost pa sem sodeloval tudi pri več restavratorskih projektih. Že na podiplomskem študiju sem sodeloval pri konserviranju in restavriranju Komendske prižnice, kasneje pa vodil konserviranje in restavriranje Fresk v cerkvi Sv. Lamberta v Rutu, notranjih štukatur v Slovenski Filharmoniji, Kraljevih fresk na Premu, raziskavo ometov v stari prelaturi v samostanu Kostanjevica in manjših projektov s področja konserviranja in restavriranja fresk, ometov in lesa.

 

Razstave

  • 1991: Študenti likovne Akademije v Ljubljani, Mestna galerija Ljubljana
  • 1992:
    • Do kod seže slika? Likovno razstavišče Riharda Jakopiča, Ljubljana
    • Študenti likovne Akademije v Ljubljani, Mestna galerija Ljubljana
  • 1993:
    • Mlada slovenska grafika, MGLC, Ljubljana
    • 20. Mednarodni grafični bienale, Moderna galerija, Ljubljana
    • Galerija Ivana Napotnika, Velenje
  • 1994:
    • 3. Bienale Slovenske grafike, Dolenjska galerija Novo Mesto
    • Moderna galerija, Zagreb
    • Galerija Ivan Napotnik, Velenje
    • Študentska razstava grafik 1978-1994, Moderna galerija,Ljubljana
    • 25th Bradley National print & Drowing exhibition, Hauser Art center, Bradley University, Peoria, Illinois/ZDA
  • 1995:
    • 21. Mednarodni grafični bienale, Moderna galerija, Ljubljana
    • The 18th International indenpendante Exhibition of prints in Kangawa, Japonska
    • Forma Eterna, Moderna galerija, Bologna
    • Forma Eterna, Schlos Porcija, Spittal
    • Forma Eterna, Muzej moderne umetnost, Celje
  • 1997: Miheličeva galerija, Ptuj
  • 1998:
    • Miheličeva galerija, Ptuj
    • Grad Dobrovo, Galerija
  • 1999:
    • Groharjeva galerija, Škofja Loka
    • At the last minute, Bruselj
    • 2000 XXIII. INT ART, Udine 2000
    • 6. Razstava umetniške kolonije na Dunaju
    • DSLU Razstava ob sprejetju novih članov v ZDSLU
    • Pozicija telesa, Künstlerforum, Bonn
    • Pozicija telesa, Voipaalassa, Finska
    • KOKALJ, Gregor (umetnik). DSLU : razstava ob sprejetju novih članov v ZDSLU
  • 2001: La Cite Internationale des Arts, Paris
  • 2002: Divji v srcu, galerija Equrna, Ljubljana
  • 2003: Priština (M.Mulliqi galerija)
  • 2014:
    • Naš čas:letnik 1987-1991: Tovarna Umetnosti-Majšperk
    • Besede iz slik, Galerija Domžale
  • 2020: Mlinček, Galerija Domžale

 

Restavratorski projekti

  • 1996: Konservacija in restavracija Jelovškove prižnice v Komendi
  • 1999: Konserviranje in restavriranje na gotskih freskah v ž.c. Sv. Marjete v Radomljah Konservacija in restavracija Marijinega prestola na Svetih gorah na Bizeljskem
  • 2000:
    • Konservacija in restavracija Kraljevih fresk v cerkvi Sv. Helene na Premu
    • Sondiranje in konservacija fresk v župni cerkvi Sv.Lamberta v Rutu, Baška grapa
  • 2001: Obnova štukatur v glavni in vhodni dvorani Ljubljanske filharmonije
  • 2002: Konserviranje in restavriranje stranskega oltarja v cerkvi Sv. Helene, Dolsko
  • 2004:
    • Konserviranje in restavriranje stranskega oltarja v cerkvi Sv. Helene, Dolsko
    • Konserviranje in restavriranje oltarjev v cerkvi Sv. Miklavža, Bizovik
    • Konserviranje in restavriranje glavnega oltarj(arhitekturnega dela) na Svetih gorah, Bizeljsko
  • 2005: Konserviranje in restavriranje fresk Toneta Kralja v cerkvi Sv.Helene na Premu

 

Kolonije

  • 1993-1994: Kolonija Izlake, Izlake
  • 1991-1993: Kolonija Velenje, Galerija Ivan Napotnik, Velenje
  • 1994: Kolonija Sveče, Rožna dolina, Avstrija
  • 1997-1998: Kolonija Štatenberg
  • 2000: 6. umetniška kolonija Dunaj

 

Nagrade

  • 1991 Študentska Prešernova nagrada
  • 1993 Nagrada Ivan Napotnik

 

Projekti PKP in ŠIPK

  • Razvoj, obdelava in preizkušanje novih materialov za izdelavo in konserviranje-restavriranje mozaikov, Sodelujoče članice UL: UL ALUO, Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo (UL FGG) Pedagoški mentorji: doc. dr. Blaž Šeme (UL ALUO), doc. mag. Gregor Kokalj (UL ALUO), prof. mag. Milan Erič (UL ALUO), prof. dr. Violeta Bokan-Bosiljkov (UL FGG,Trajanje: 1. 3. do 31. 7. 2017
  • Marij Pregelj pod drobnogledom – Raziskave slikarjeve tehnologije, načrtovanje posegov ter sodelovanje pri konserviranju-restavriranju izbranih umetnin, Sodelujoče članice UL: UL ALUO, Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo (UL FKKT), Pedagoški mentorji: izr. prof. mag. Tamara Trček Pečak (UL ALUO), doc. mag. Gregor Kokalj (UL ALUO), prof. Eduard Čehovin (UL ALUO), izr. prof. dr. Irena Kralj Cigić (UL FKKT), Trajanje: 1. 3. do 31. 7. 20172018
  • Inovativni pristopi k shranjevanju grafičnih listov in drugih tiskovin na papirju, Sodelujoče članice UL: UL ALUO, Filozofska fakulteta (UL FF), Pedagoški mentorji: izr. prof. dr. Nadja Zgonik (UL ALUO), doc. Gregor Kokalj (UL ALUO), izr. prof. Jure Miklavc (UL ALUO), doc. Rebeka Vidrih (UL FF),Trajanje: 1. 3. do 31. 7. 2018
  • Kako z inovativno re-uporabo materialov spremeniti odnos do odpadkov, Pedagoški mentor: doc. Gregor Kokalj (UL ALUO), Trajanje: 16. 6. do 15. 9. 20182020
  • Umetniška dela na spletu in avtorsko pravo, Sodelujoči članici UL: UL ALUO, Pravna fakulteta (UL PF), Pedagoška mentorja: izr. prof. dr. Nadja Zgonik, doc. mag. Gregor Kokalj (UL ALUO), Trajanje: 1. 2. do 30. 6. 2020

Stanič Tomo

Šifra raziskovalca: 56029

Tomo Stanič (1982) je diplomirani arhitekt, magister kiparstva in doktor znanosti s področja teoretske psihoanalize. Že nekaj let se aktivno udejstvuje na področju kulture, tako skozi različne umetniške razstave, teoretske intervencije in razna mednarodna kulturna sodelovanja, kot tudi znotraj znanstvenega področja (pisanje teoretskih razprav, sodelovanje na okroglih mizah, predavanja, uredništvo in založništvo strokovne revije s področja likovnih umetnosti in arhitekture). Zanimajo ga predvsem presečišče vizualne umetnosti s teorijo umetnosti.

 

Izobrazba

  • 2010: univerzitetno diplomirani inženir arhitekture (Fakulteta za Arhitekturo, UL)
  • 2014: diplomirani kipar (Bolonjski program, Akademija za likovno umetnost in oblikovanje, UL)
  • 2016: magister kiparstva (Bolonjski program, Akademija za likovno umetnost in oblikovanje, UL)
  • 2018: doktor znanosti (Interdisciplinarni študijski program Humanistika in družboslovje – Teoretska psihoanaliza, Filozofska fakulteta, UL), naslov doktorske disertacije: Transferna umetnost in misleči objekti, mentor: prof. dr. Mladen Dolar
  • 2019: priznanje pomembnih umetniških del na področju kiparstva

 

Nagrade in priznanja

  • 2012: Priznanje ALUO za odlične študijske dosežke / kiparstvo
  • 2013: Nagrada ALUO za študijsko leto 2012/2013 / kiparstvo
  • 2016: Nagrada ALUO za magistrsko delo
  • 2016: Nominacija za nagrado skupine OHO
  • 2013: Nominacija za Plečnikovo medaljo za prispevek k bogatitvi arhitekturne kulture – revija Praznine / več številk
  • 2015: Nominacija za nagrado najboljše scenografske publikacije s strani Praškega kvadrienala scenografije – revija Praznine / več številk
  • 2008: 1. Nagrada na natečaju za ureditev Rotovškega trga z Rotovžem in Mariborsko knjižnico
  • 2009: 3. Nagrada na natečaju za idejno rešitev Osnovne šole Lavrica

 

Seznam razstav  (izbor)

 

Mednarodne razstave

  •  The Inauthentic Issue, A) Glimpse) Of), Atene, Grčija (2018) // delo razstavljeno v publikaciji, mednarodna selekcija
  • Nostalgia, Art number 23, Misc. Arts Center, Timisoara, Romunija (2018) // mednarodna skupinska razstava na področju kiparstva in vizualne umetnosti
  • The Natural, The (Un)cleansed & The Foreign, Station Gallery, Beirut, Libanon (2019), mednarodna skupinska razstava na področju kiparstva in vizualne umetnosti

 

Mednarodna selekcija v Sloveniji

  • Vzemi si čas, repeticija in upočasnitev / Take time out: time repetition and slowing down, Center sodobnih umetnosti Celje, Celje (2019) // mednarodna skupinska razstava na področju kiparstva in vizualne umetnosti

 

Predstavitev slovenske umetnosti v tujini

  • Dis-komunikacije, Galerija Šira, Zagreb, Hrvaška (2017) // predstavitev slovenske umetnosti v tujini / samostojna razstava na področju kiparstva in vizualne umetnosti

 

Nominacije / nagrade v slovenskem prostoru

  •  Razstava nominirancev za nagrado skupine OHO, Umetnostna galerija Maribor, Maribor (2016) // skupinska razstava nominirancev za nagrado OHO na področju kiparstva in vizualne umetnosti  

 

Objave

 

Znanstvena monografija:

  • Arhitekturni gledalec, Studia humanitatis, Zbirka Apes, Ljubljana, 2011 // strokovna monografija o presečišču prostorskih praks in vizualnega dojemanja
  • Podoba in njena zunanjost, Društvo za teoretsko psihoanalizo, zbirka Analecta, Ljubljana, 2018 // strokovna monografija o vizualni umetnosti in problemu podobe

  

Strokovni članki

  • Nedotik in voarizem, Praznine št. 1, Umetniško izobraževalno društvo Praznine, Ljubljana 2011
  • Glas slike in neupodobljivo, Problemi 9/10, Analecta, Društvo za teoretsko psihoanalizo, Ljubljana
  • Spodletela umetnost, ŠUM: revija za kritiko sodobne umetnosti, št. 3, Ljubljana 2014
  • Zaris časa, ŠUM: revija za kritiko sodobne umetnosti, št. 4, Ljubljana 2015
  • Razglednice, mednarodni zbornik: Arhitektura umetnost, Umetniško izobraževalno društvo Praznine v sodelovanju z Društvom za kulturo in teorijo Igor Zabel, Ljubljana 2017
  • Mimezis, Problemi 5/6, Analecta, Društvo za teoretsko psihoanalizo, Ljubljana 2018
  • Medprostor umetnosti, ČKZ – Časopis za kritiko znanosti let.XLVI, št. 274, Ljubljana 2018

 

 

Članstvo v strokovnih in znanstvenih združenjih

  • 2011–2017: član umetniško-izobraževalnega društva Praznine
  • 2013–2015: del kolektiva Neteorit (kolektiv za sodobno umetnosti in filozofijo)
  • 2014–2015: član uredništva revije ŠUM
  • 2016– : zunanji kritik in član komisije za magistrske naloge Fakultete za arhitekturo (FA)

 

 Vabljena predavanja (izbor)

  • 5.12.2012: Razlitje slike, sklop javnih predavanj v okviru Praznin 5×20 II. Fakulteta za arhitekturo (FA)
  • 20.5.2014: Razglednice, javno predavanje / mednarodna konferenca: Arhitektura ≠ Umetnost. Muzej za arhitekturo in oblikovanje (MAO)
  • 20.6.2014: Spodletela umetnost, javno predavanje. Moderna galerija (MG)
  • 21.11.2014: Besede in dela, javno predavanje. Muzej sodobne umetnosti Metelkova (MSUM)
  • 27.3.2018: Razcepljeni prostor, javno predavanje. Galerija ŠKUC
  • 13.4.2018: Med-prostori umetnosti, javno predavanje v okviru ALUO UHO. Moderna galerija (MG)

 

Komisije

 

Strokovna komisija:

  • Ureditev vodne skulpture na stičišču Tomšičeve ulice in Slovenske ceste v Ljubljani

 

Magistrska komisija:

  • Zunanji-gostujoči kritik zagovora zaključnih del na enovitem magistrskem študiju arhitektura (oktober 2017)
  •  Zunanji kritik zagovora zaključnih del na enovitem magistrskem študiju arhitektura (februar 2018)

Černelč Robert

Izobrazba

  • 1995–99 študij slikarstva na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani.
  • 2000–02 magistrski študij na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani.
  • 2001–2004 magistrski študij filmske režije na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo.

 

Delovne izkušnje, področje delovanja in članstvo v strokovnih komisijah

  • 1996–:področja delovanja: slikarstvo, filmska režija, video, scenografija in scenaristika.
  • 2003–15: zunanji sodelavec RTV Slovenija.
  • 2004: član komisije, UL AGRFT »Grossmanova nagrada« za najboljši scenarij.
  • 2004–2008: član strokovne komisije, Filmski sklad Republike Slovenije.
  • 2006–10: zunanji sodelavec studia Arkadena Film.
  • 2008–12: zunanji sodelavec produkcijske hiše Super 16.
  • 2010–2015: poućuje na Visoki šoli za umetnost Univerza v Novi Gorici.
  • 2014–2016: poučuje na Fakulteti za računalništvo in informatiko – Univerza v Ljubljani; predmet: Produkcija multimedijskih gradiv
  • 2015­–: poučuje na UL ALUO – smer Video, animacija in novi mediji in na AGRFT – smer Filmska in televizijska režija.
  • 2015­–: član Društva slovenskih režiserjev.
  • 2020: član strokovne komisije Prešernovega sklada.
  • 2021: član strokovne žirije na 24. Festivalu slovenskega filma Portorož.
  • 2023: gostujoči predavatelj, Akademija uporabnih umetnosti, Reka, Hrvaška.
  • 2019–: vodja smeri Video, animacija in novi mediji.
  • 2021­–: predsednik upravnega odbora ALUO.

 

Nagrade

  • Prešernova nagrada  ALU za  slikarstvo, Ljubljana, 1999.
  • Nagrada sponzorja, 10. kolonija študentov ALU, Velenje, 1999.
  • Nagrada za filmsko formo, krajšo od treh minut; videofilm “Abadon” (3 min) – V. festival neodvisnega filma in videa Slovenije, 2000.
  • Nagrada za prvo mesto v kategoriji kratkega igranega videofilma “Deževanje” (17 min) V. Festival neodvisnega filma in videa Slovenije, 2000.
  • III. nagrada majskega salona, Ljubljana, 2000.
  • II. nagrada, XXXVII. mednarodnega ex tempore Piran, Piran, 2002.
  • Nagrada za mlade perspektivne slikarje, slikarska kolonija Izlake, Izlake, 2002.
  • Vesna za debitanta leta, kratki film Črvi, Festival  slovenskega filma, Ljubljana, 2004.
  • Nagrada za najboljši film – 3. mesto, film Črvi, Zlinsky pes, Zlin film festival, Češka, 2005.
  • Vegova nagrada za perspektivne študente v tujini, Ministrstvo za šolstvo in znanost, Ljubljana, 2005.
  • Posebna omemba mednarodne žirije, film Črvi, European festival of film schools Bologna, Italija, 2005.
  • Vesna za najboljšo scenografijo, celovečerni igrani film Ptičar, Festival  slovenskega filma, 2022.

 

Reference (izbor)

  • Ljubljana, Mestna galerija, Medprostori, samostojna razstava, 2024.
  • Ljubljana, Kinodvor, celovečerni igrani film Ptičar, režija, scenarij in scenografija: Robert Černelč, 2023.
  • Ljubljana, Galerija Equrna, Enter the Void, samostojna razstava, 2022.
  • Ljubljana, Galerija Equrna, Meantime – Paintings only,  skupinska razstava, 2022.
  • Portorož, Festival slovenskega  filma, celovečerni igrani film Ptičar, režija, scenarij in scenografija: Robert Černelč, 2022.
  • Ljubljana, Galerija Bažato, Prostori na poti, skupinska razstava, 2022.
  • Ljubljana, Cukrarna, Vračanje pogleda, s Polono Tratnik, Hair in vitro, film, režija: Robert Černelč, 2022.
  • San Sebastian – filmski festival, celovečerni igrani film Inventura, režija: Darko Sinko,  scenografija v  predprodukciji: Robert Černelč, 2021.
  • Kostanjevica na Krki, Galerija Božidarja Jakca, Osamljenosti, skupinska razstava,  2020.
  • Kranj,  Gorenjski muzej, 9. Mednarodni festival likovnih umetnosti, Reciklirane zgodbe, (video instalacija Veliki rop vlaka), 2020.
  • Murska Sobota, Galerija Murska Sobota, Percepcija filma, samostojna razstava, 2019.
  • Bruselj, Palača Berlaymont, (org. Ministrstvo za kulturo), skupinska razstava, 2017-.
  • Ljubljana, Mestna galerija, Telesnost, Video instalacija Nosferatu, 2017.
  • Regensburg, International Short Film Week Regensburg, Sošolki, RTV Slovenija, režija: Darko Sinko, scenografija: Robert Černelč,
  • Portorož, Festival slovenskega filma, Sošolki, RTV Slovenija, režija: Darko Sinko, scenografija: Robert Černelč,
  • Clermont – Ferrand, 37. mednarodni festival kratkega filma, kratki eksperimentalni film Dno, režija: R. Černelč, 2015
  • Ljubljana, Galerija Equrna, Robert Černelč, samostojna razstava, 2009.
  • Piran, Mestna galerija Piran, Robert Černelč, samostojna razstava, 2009.
  • Varaždin, Galerija Ajngel, Robert Černelč, samostojna razstava, 2007.
  • Ljubljana, Galerija Equrna, Robert Černelč, samostojna razstava, 2007.
  • Praga, Narodna galerija Praga, OPRAVDU NOVE SLOVINSKE UMENI, skupinska razstava, 2000.
  • Potsdam, GENERATIN 95, AN OUTLOOK ON THE PAINTERS OF THE COMING GENERATION ON SLOVENIA, Kongres Circom, skupinska razstava,
  • Rim, Arcipelago, Internationa festival of short films and new images, ČRVI – kratki igrani film, režija Robert Černelč, 2005.
  • Ingolstadt, PROJEKCIJE – IDENTITETE, Reithalle, skupinska razstava, 2004.
  • Benetke, DVOJNOST SVETLOBE, Galerija A+A, skupinska razstava, 1999.

 

Lenárdič Zmago

Zmago Lenárdič se je rodil leta 1959 v Ljubljani. Med letoma 1979 in 1984 je študiral filozofijo in sociologijo na Filozofski fakulteti v Ljubljani, po diplomi iz sociologije pa še slikarstvo na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani. Leta 1988 mu je Akademija za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani podelila študentsko Prešernovo nagrado. Leta1989 je bil sprejet v Zvezo društev slovenskih likovnih umetnikov. Od istega leta je deloval tudi kot član eksperimentalnega gledališča Glej ter kot soustanovitelj društva Galerije GT. Krajše obdobje je poučeval na Srednji aranžerski šoli v Ljubljani. Leta 1992 je dobil štipendijo DAAD v Atelierhaus Worpswede, Worpswede. V 15-letnem delovanju samostojnega delavca na področju kulture je deloval doma in v tujini, prejel več strokovnih nagrad, predstavljal Slovenijo v mednarodnem prostoru na simpozijih in kulturnih prestolnicah (Kopenhagen) ter umetniških rezidencah (Worpswede, Kleinsassen, New York, Düsseldorf), predvsem pa ustvarjal umetniška dela, ki se izmikajo obstoječim in znanim paradigmatskim vzorcem domače likovne scene. Od leta 2003 je zaposlen na ljubljanski Akademija za likovno umetnost in oblikovanje, dela kot izredni profesor na Oddelku za slikarstvo. Leta 2004 mu je Mestna občina Ljubljana podelila Župančičevo nagrado za izjemne dosežke v kulturi, leta 2012 pa je prejel Jakopičevo nagrado. Od leta 2011 predstojnik Oddelka za slikarstvo na ALUO.

 

Samostojne razstave

  • 2010: Ljubljana, Mestna galerija Ljubljana, Podrsavanje / Shuffle
  • 2011: Kostanjevica na Krki, Galerija Božidar Jakac, Second Life
  • 2013: Nova Gorica, Mestna galerija Nova Gorica, Osebni laboratorij / Personal Lab
  • 2014:
    • Ljubljana, Galerija Equrna, LOVE IS OVER
    • Trbovlje, Nova galerija DDT, Red Bull Politics

 

Skupinske razstave

  • 2010:
    • Ljubljana, Galerija ŠKUC, IMAGINE!
    • Ljubljana, Muzej sodobne umetnosti, Sedanjost in prisotnost,
  • 2011 Ljubljana, Galerija Equrna, 16/16, Okus po slikarstvu
  • 2012:
    • Maribor, Umetnostna galerija Maribor + Slavija No 11 / UGM Maribor Art Gallery + Slavija No 11, Skoraj pomlad. / Almost Spring. – 100 let slovenske umetnosti / 100 years of Slovene Art
    • Beograd, Gallery Third Belgrade, Between the real and reality (topography of private/public space)
    • Trieste, Maremetraggio Festival, “IT’S ALL RIGHT”, Slovenia Play_01 (Z.L.: Suicide)
  • 2013: Ljubljana, Mestna galerija, 50 let Mestne galerije v Ljubljani / 50 Years of Ljubljana City Art Gallery
  • 2014:
    • Ljubljana, Galerija Equrna, Umetnost osvobaja / Kunst macht frei
    • Maribor, Umetnostna galerija Maribor, 60! PANORAMA
    • Wien, Galerie Photon, Die Perspektiven der Stadt / Perspektive mest

 

Izobrazba

  • akad. slikar
  • sociolog (+ absolvent filozofije)

 

Delovne izkušnje

  • 1988-2003: samostojni delavec na področju kulture
  • 1992-1999: učitelj predmeta Umetnostna zgodovina na Srednji šoli za aranžerstvo (zaposlen za polovični delovni čas)
  • 1994-2004: pedagog za slikarstvo na umetniški šoli Famul Stuart (sedanja Akademija umetnosti, Univerza Nova Gorica)
  • 2003-2005:  zaposlen na ALUO, predmet Oblikovne zasnove (Oddelka: Slikarstvo, Kiparstvo)
  • 2005-: zaposlen na ALUO, predmet Slikarstvo
  • 2016: gostujoči profesor za predmet Slikarstvo na Akademiji za likovno umetnost v Zagrebu

…in sodelovanja:

  • 1989: N. Koprivšek: Železniške informacije, Eksperimentalno gledališče Glej /Ljubljana, Sarajevo, Zagreb, Maribor/ – scenografija
  • 1992: J. Hribernik: Stopnišče (umet. video)– scenografija
  • 1994: J. Hribernik: Ballabende (umetniški video) – scenografija & igra
  • 1995: J. Hribernik: Lok telesa/ Arch of the body (umetniški video) – animacija – — 1996 Podoba podobe (oddaja o kulturi, TV SLO) – vizualna podoba oddaje
  • 1998: Slovenski magazin (TV SLO) – scenografija
  • 2000: Slovenski dan – Predstavitev Slovenije v Millenium Dome – video (J. Hribernik – Z. Lenárdič)
  • 2000: S. Nešković-Peršin: Hov, hov Suzana (plesni solo) /Ljubljana, Copenhagen, Hamburg, Beograd, Salzburg, Castiglioncello, Paris/ – videi v predstavi (z J. Hribernik) & scenografija
  • 2003: “Black Event”, igrani film (49 min.) – scenarij, snemalna knjiga, story board, scenografija in (z J. Hribernik)  ko-režija filma v plesni solo predstavi S. Nešković-Peršin: Black Event Pridem takoj /Ljubljana, Copenhagen/
  • 2004: Impromptu (TV SLO – mesečna oddaja o umetnosti glasbe in plesa v redakciji za resno glasbo in balet – vizualna podoba oddaje
  • 2007: Kaj se dogaja z avdiovizualnimi arhivi? / What is Happening to Audiovisual Archives? – mednarodni seminar / international seminar, organizacija SCCA, Ljubljana, Ida Hiršenfelder: Transient Bodies (Z. Lenárdič: “Big Blue Subway”, J.  Hribernik & Z. Lenárdič: “Elsa und Lohengrin“)
  • 2007: Celje, Galerija sodobne umetnosti Celje, Media Fokus – pogovor s kustosinjo Ireno Čerčnik,
  • 2009: A film in 23 chapters – The Death of Socrates, režija/directed by N. Prosenc (Kanalya Pictures 2010, 82 min.); režija, scenarij (z J. Hribernik) enega poglavja (8 min.); predvajan Los Angeles, Beograd, Ljubljana…
  • 2011: Praga, Artyčok, Ida Hiršenfelder: Online Exhibition (video: Grant me my wish)
  • 2014: Ljubljana, Galerija Equrna, Atopično telo / Atopic Body – Marjan Gumilar (W. W. Anger, B.Bem, N. Čelhar, Z. Lenárdič, J. Meden, K. Ole)
  • 2016-17: Ljubljana, Etnografski muzej, Slovensko mladinsko gledališče, Ljoba Jenče: Spomin sveta zapoje v meni (scenografija)
  • 2018: Budapest, Art Market Budapest, Millenárs Budapest (october 11.-14.) – Made in China project – Galerija Gallery Ljubljana
  • 2019: Beograd, Dom kulture, Alternative Film/Video. Festival novega filma in videa (Postaja DIVA / SCCA-Ljubljana –  program Dobrodošli na 8 minutni jesenski piknik v preteklosti, (kurirano: B. Borčić in P. Cerovšek)
  • 2020: Ljubljana, Galerija ŠKUC, SCCA, Video Dvorišče. 1
  • 2020: Ljubljana, Galerija/Gallery, Online projekt KontraKino#1: Re-projekcije GG 2015-19

 

Izpopolnjevanja:

  • 1986-88: v času študija na ALU končan dvoletni študijski program – modul Pedagogika

 

Štipendije/granti/artist in residence:

  • 1985-88: Štipendija Ministrstva za kulturo RS, Ljubljana
  • 1992: Marec-junij, DAAD štipendija v Atelierhaus Worpswede, Worpswede
  • 1996: Predstavnik RSlovenije (izbor organizatorja) “Container 96 – Art Across Oceans” (z J. Hribernik), Copenhagen 96 – kulturna prestolnica Evrope
  • 1999-2000: Atelje v New Yorku, Štipendija Ministrstva za kulturo RS in Soros – Zavod za odprto družbo
  • 2000: Štipendija v Kunststation Kleinsassen, Kleinsassen
  • 2005: gostujoči umetnik v Ateliers Höherweg, Düsseldorf

 

Pomembnejše razstave:

 

(samostojne – izbor od skupaj 40)

  • 1989: Berlin (D), Galerie Stil & Bruch (s T. Pogačar)
  • 1992: München, Produzentengalerie, Boogie Woogie Augustus
  • 1992: Ljubljana, Galerija ŠKUC, Das Bild braucht den Rollstuhl (z J. Hribernik, Stopnišče)
  • 1994: Ljubljana, Mala galerija, 2 x 2,98280 kW
  • 1997: Ljubljana, Spomeniško varstveni center (Ljubljana 1997 – Evropski mesec kulture, Elsa und Lohengrin (z/with J. Hribernik)
  • 2001: Maribor, Umetnostna galerija Maribor, Ni teme ni teme / No Subject, No Darkness, (z B. Kemperle)
  • 2005: Düsseldorf, Ateliers Höherweg e.V., Innuendo / Andeutung
  • 2005: Topolo, javna stalna postavitev “Plitev vdih” / “Shallow Breath
  • 2006: Ribnica, Miklova hiša, LIQUID SPACE /Fireworks/Network/Suicide/, pri posameznih sekvencah so sodelovali: J. Hribernik, D. Švarc in M. Lazar
  • 2007: Celje, Galerija sodobne umetnosti Celje, Tekoči prostor II / Liquid Space II, pri posameznih sekvencah so sodelovali: J. Hribernik, D. Švarc in M. Lazar
  • 2010: Ljubljana, Mestna galerija Ljubljana, Podrsavanje / Shuffle, pri posameznih sekvencah so sodelovali: J. Hribernik, M. Lazar, Z. Lenárdič, R. Likon, M. Mrak, J. Smole, D. Švarc in D. Teropšič
  • 2011: Kostanjevica na Krki, Galerija Božidar Jakac (samost. cerkev), Second Life
  • 2017: Velenje, Galerija Velenje, Don’t think Art! + Velenje, Razstavišče Gorenje, Slip Space, (guest: J. Hribernik : Tense Present)
  • 2019: Novi Sad, Gallery of the Vojvodina Artist Association, Don’t think Art! (Festival of Contemporary Art Danube Dialogues 2019)

 

(video dela – izbor od skupaj 21)

  • 1994: 2 x 2,98280 kW, neskončni trak / Beta sp
  • 2000: Big Blue Subway /12min.42s., Beta sp
  • 2004: NewMoscowYork / 20min., DVD / z J. Hribernik
  • 2006: Suicide / neskončni trak DVD
  • 2007: Čakanje sprememb / Waiting for Changes / DVD, 30min., neskončni trak 
  • 2010: NeoDance, HD, 12 min., kratek film
  • 2013: The Meeting (at the End of the Day), HD, 17min. 35s., kratek film

 

(skupinske – preko 100, izbor zadnjih let)

  • 2015: Ljubljana, MSUM, Krize in novi začetki: umetnost v Sloveniji 2005 – 2015
  • 2016: Maribor, Umetnostna galerija Maribor / Zemlja je ploščata (Sodobno slovensko in kitajsko slikarstvo) Beijing, Today Art Museum, Flat and Distant, China – Slovenia Contemporary Art Exhibition
  • 2017: Kragujevac, Galerija Narodnog muzeja Kragujevac, „Jugoslovensko slikarstvo druge polovine 20. veka” iz fonda Umetničke galerije „Nadežda Petrović“
  • 2018: Čačak, Umetnička galerija Nadežda Petrović, Izazovi postmoderne: Umetnost osamdesetih iz zbirke Jugoslovenska umetnost druge polovine 20.veka
  • 2018: Strasbourg, Apollonia, échanges artistiques européens, e.city-Ljubljana / Projected Visions. From art in the urban context to fiction and dystopia (curator: B.Borčić)
  • 2020: Maribor, Umetnostna galerija Maribor / UGM Maribor Art Gallery, 100+ Vrhunci iz Zbirke UGM

 

Udeležba s prispevkom na konferencah:

  • 2000: Beograd: Simposium “A sociological approach to the Balkan cities in transition” osi
  • 2000: Glasgow: Simpum “Art and social inclusion”

 

Nagrade in priznanja:

  • 1985: Odkupna nagrada na Mednarodnem študentskem natečaju “Turkey in my mind”, Ankara
  • 1988: Prešernova nagrada Akademije za likovno umetnost Ljubljana
  • 1990: 1. nagrada (odkup), Srečanje nove generacije diplomantov Akademije za likovno umetnost Ljubljana, Velenje
  • 1990: Odkupna nagrada Fonda za kulturo občine Čačak na 16. Memorialu Nadežde Petrović, Čačak
  • 1992: Velika nagrada Zveze društev slovenskih likovnih umetnikov, Majski salon 92, Ljubljana
  • 2004: Župančičeva nagrada za izjemne dosežke s področja kulture v Ljubljani
  • 2012: Jakopičeva nagrada, Ljubljana