Spodbujanje inovativnih učnih okolij pri učenju in poučevanju študentov tehniških fakultet
Gregor Geršak, Vesna Geršak in Barbara Predan, ur.
Gregor Geršak (urednik zbornika); Tina Skalar, Raša Urbas, Urša Rupnik, Jure Miklavc, Tamara Lašič Jurković, Davor Kržišnik, Helena Korošec, Žan Kobal, Jernej Klemenc, Nuša Jurjevič, Miha Humar, Ana Duša, Franc Dimc; Barbara Predan, Vesna Geršak (urednici zbornika); Dejan Žagar, Žiga Lebar, Branislav Panić, Boštjan Lesar, Eli KeržičISBN: 978-961-297-635-4
Leto izdaje: 2025
Št. strani: 152
Nakup/dostop: prost dostop
Opis:
Učbenik je namenjen visokošolskim učiteljem UL, ki želijo preskusiti nove metode poučevanja, prilagoditi in nadgraditi svoje prakse ter posledično tudi aktivno sodelovati v sodobnem izobraževanju sodobnih generacij inženirjev preko sodobnih oblik poučevanja. Delo je nastalo z raziskovanjem inovativnih učnih pristopov, ki temeljijo na vključevanju umetniške izkušnje in oblikovalskega mišljenja, in njihov vpliv na študente tehnike (elektrotehnike, strojništva, kemije in kemijske tehnologije, biotehnike, grafičnega oblikovanja, pomorstva in prometa). Študenti so preko vključevanja umetnosti in oblikovalskih pristopov v učne načrte tehniških vsebin spoznavali različne vsebine zelenega prehoda kot ključnega koraka k bolj trajnostni in okolju prijazni prihodnosti.
Projekt sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije ter Evropska unija – NextGenerationEU.