Co-Create

Mednarodni raziskovalni projekt ERASMUS+
Trajanje: 1. 1. 2016–31. 12. 2019
Spletna stran projekta Co-Create

Nosilna organizacija:
Creative Region Linz & Upper Austria (Avstrija)

Sodelujoče raziskovalne organizacije:
University of Art and Design (Avstrija)
Deusto University (Španija)
Creative Industries Kosice (Slovaška)
European Creative Business Network (Nemčija)
Univerza v Ljubljani, Akademija za likovno umetnost in oblikovanje (Slovenija)

Vloga UL ALUO:
partner

Raziskovalka:
izr. prof. dr. Barbara Predan

Opis projekta

Akademija za likovno umetnost in oblikovanje Univerze v Ljubljani (UL ALUO) je sodelovala pri projektu ERASMUS+ KA2: CO-CREATE (2017–2019). Projekt se je osredotočal na raziskovanje in nadgradnjo izobraževanja in usposabljanja na področju soustvarjanja.

Cilj projekta CO-CREATE je bila priprava novega študijskega programa za področje soustvarjanja. Program je v središče postavil veščine in znanja, ki oblikovalce opolnomočijo za sodelovanje, soustvarjanje in participacijo z vsemi deležniki v procesu razvoja in načrtovanja nove storitve ali izdelka. Torej vsa tista znanja, ki se že nekaj časa prepoznavajo kot izjemno relevantna, a jih številni študiji oblikovanja v kontekstu potrjenih študijskih programov redko pokrivajo.

Načrt projekta CO-CREATE je vključeval tudi pripravo kurikuluma predmeta So-oblikovanje (CO-Design) z možnostjo za nadaljnjo implementacijo programa v evropske visokošolske ustanove, kot tudi poklicna izobraževanja.

 

Časovnica projekta Co-Create.
Časovnica projekta Co-Create.

Rezultati projekta

Znanstveni prispevki na konferencah in izvirni znanstveni članek

Barbar Predan, Gisa Schosswohl, Enrique Tomas. Co-create European Partnership Project Presentation, Konferenca Co-create Bilbao, Bilbao, 19. november 2018.

Barbara Predan, A Discussion of Processes to Create a Curriculum and Handbook for Co-Creation and Active Implementation of Co-Design with the Aim of Stimulating Collective Creativity, The Design Journal: An International Journal for All Aspects of Design, letnik 24, št. 4, doi: 10.1080/14606925.2021.1930933. Povezava do prosto dostopnega članka: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/14606925.2021.1930933.

Učna gradiva in orodja