Aljoša Bagola: Oglaševanje je Hollywood v Twitter formatu

Vabljeni na zadnje ALUO uho v tem študijskem letu, predavanje Aljoše Bagole z naslovom Oglaševanje je Hollywood v Twitter formatu. V petek, 27. maja 2016, ob 13.00 na Dolenjski 83 v predavalnici 118.

Aljoša Bagola je eden najvidnejših predstavnikov slovenskega oglaševanja, izvršni kreativni direktor agencije Pristop, predavatelj na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani in kolumnist revije Marketing magazin. Prejemnik mnogih domačih in mednarodnih nagrad ter član številnih žirij na oglaševalskih festivalih doma in v tujini.

V svojem dinamičnem in motivirajočem slogu nam bo predstavil svoj pogled na kreativnost, kritično ošvrknil družbene medije, pokazal svoje najboljše oglase in razkril ozadje njihovega nastanka.

FB dogodek

Kaj je ALUO uho?

UL ALUO na vseh svojih oddelkih redno prireja obštudijske dejavnosti na najrazličnejših področjih, ki jih zajema sodobno pojmovanje likovnih umetnosti in oblikovanja. Namenjamo jih svojim študentkam in študentom pa tudi širši publiki. Vse dogodke v tem okviru, na katerih se z različnimi vidiki naših delovnih področij ukvarjamo predvsem govorno in zvočno, torej slišno, smo se z letošnjim študijskim letom odločili združiti pod skupnim imenom – ALUO uho.