18. 3. 2016

Voranc Kutnik, Agilna miselnost

Vabljeni na naslednje ALUO uho!

V petek, 25. marca 2016, ob 13.00 v Galeriji Jakopič

gostimo predavanje Voranca Kutnika z naslovom Agilna miselnost.

V sodobnem svetu se je zaradi nenehnih nepredvidljivih sprememb, hitrega odločanja in prilagajanja pojavila tudi potreba po novih pristopih k vodenju projektov in organizacij. Nestabilen trg je na nek način kopija naravnega sistema, kjer preživijo tisti, ki so najbolj prilagodljivi – agilni. Kot verjame Voranc Kutnik, je poleg neprestanega inoviranja danes za uspeh projektov ključna tudi agilna organiziranost.

Predavanje se bo osredotočilo na razliko med »delati agilno« in »biti agilen«. Za slednje je nujno potreben tudi drugačen način razmišljanja, ki se imenuje AGILNA MISELNOST. Predpostavka, da če uporabljaš neko agilno metodo, potem tudi si agilen, je namreč napačna. Vedno več organizacij in podjetij po svetu se odloča za uvedbo ene od agilnih metod delovanja, vendar se pogosto izkaže, da ne prinašajo želenih rezultatov.

Voranc Kutnik je agilen entuziast in organizator konference o agilnih metodologijah Agile Slovenia. Ukvarja se z izobraževanji na področju agilnih metodologij in s svetovanjem pri uvajanju agilnosti in metode Scrum. Je eden od začetnikov vpeljave agilnih pristopov in metode Scrum v slovenskem prostoru.

 

FB dogodek

 

Kaj je ALUO uho?

UL ALUO na vseh svojih oddelkih redno prireja obštudijske dejavnosti na najrazličnejših področjih, ki jih zajema sodobno pojmovanje likovnih umetnosti in oblikovanja. Namenjamo jih svojim študentkam in študentom pa tudi širši publiki. Vse dogodke v tem okviru, na katerih se z različnimi vidiki naših delovnih področij ukvarjamo predvsem govorno in zvočno, torej slišno, smo se z letošnjim študijskim letom odločili združiti pod skupnim imenom – ALUO uho.

V času razstave ALUO LXX. Preteklost, sedanjost, prihodnost (19. januar – 24. april) se dogodki ALUO uho odvijajo v Galeriji Jakopič, saj koncept razstave vključuje tudi prizorišča za izvajanje ustvarjalnih/pedagoških/obštudijskih dejavnosti v živo.