Uroš Mavretič o service designu družbe Adria dom

Akademija za likovno umetnost in oblikovanje (UL ALUO)

vabi na naslednji dogodek ALUO uho,

predavanje Uroša Mavretiča z naslovom

Service design kot element konkurenčne prednosti družbe Adria dom.

Ta petek, 16. februarja 2018, ob 12.45

v Kavarni Moderna, Cankarjeva 15, Ljubljana.

Po malo daljšem premoru se vrača ALUO uho. Na prvem predavanju v letnem semestru se bomo z direktorjem marketinga družbe Adria dom d.o.o. Urošem Mavretičem pogovarjali o njihovi strateški odločitvi, da so med poslovne funkcije podjetja integrirali design management.

Adria Dom, družba v skupini Adrie Mobil, prejemnica številnih nagrad za razvoj in inovativnost, je vodilni ponudnik luksuznih mobilnih hiš, glamping šotorov in celovitih konceptualnih rešitev za kampe in letovišča v naši regiji ter centralni in Severni Evropi. Z integriracijo design managementa zadnja štiri leta so skozi vitke procese in smele poslovne strategije v podjetju spodbudili ustvarjalno razmišljanje, inovacije in krepitev blagovne znamke. Produktni design jim je pomagal definirati temelj rasti in razvoja, service design pa jim danes zagotavlja nadaljnjo konkurenčno prednost. Izvedeli bomo vse o tem, kako je sprememba ponudbe Adrie Dom, od klasičnega produkta v celovito rešitev, spremenila miselnost zaposlenih in družbi prinesla dolgoročno rast ter vlogo kreatorja trendov na trgu.

Uroš Mavretič se je kolektivu Adrie Mobil d.o.o. priključil leta 2005. Začne v sektorju planov in analiz in kmalu postane samostojni planer in analitik. Leta 2009 je povabljen v projektni tim za prestrukturiranje in reorganizacijo hčerinskega podjetja Sun Roller S.A., kjer mu v nadaljevanju pripade mesto vodje sektorja ekonomike, nato, zaradi širokega vpogleda v poslovanje, stike s kupci, planiranje in analiziranje, mesto vodje sektorja trženja. V Sun Roller S.A. skozi koordiniranje z razvojem, oblikovalci in proizvodnjo nadgradi tudi svoje znanje na področju produktnega vodenja. Leta 2013 svojo karierno pot pri Adrii Mobil nadaljuje kot produktni vodja za prikolice, leta 2014 pa napreduje na mesto direktorja prodaje in trženja Adrie Dom d.o.o., kjer postane ključna oseba za razvoj novih produktov, vzpostavitev novih tržnih konceptov ter implementacijo design managementa. Formalno izobrazbo je Mavretič nedavno nadgradil z diplomo MBA, v kratkem ga čaka tudi zagovor magistrskega dela na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani.

 

FB dogodek

 

Kaj je ALUO uho?

ALUO uho, gostujoča predavanja strokovnjakov z najrazličnejših področij, povezanih s sodobnim pojmovanjem likovnih umetnosti in oblikovanja, UL ALUO prireja že 4. sezono. Namenjena so študentom in širši javnosti.

V študijskem letu 2017/18 se na dogodkih ALUO uho srečujemo v prijetnem ambientu Kavarne Moderna. Ta bo v času dogodkov ponujala poseben, študentskemu žepu prijazen popust na določeno pijačo in prigrizke. Da pa bodo predavanja lahko potekala nemoteno, vse obiskovalce vljudno prosimo, da pravočasno oddajo svoja naročila. Med predavanji postrežba ne bo mogoča.

 

 

Oblikovanje naslovnice: Ana Lucija Šarič