12. 3. 2016

Neil Morley, Marketing by design

Vabljeni na ALUO uho!

V petek, 18. marca 2016, ob 13.00 v Galeriji Jakopič

gostimo predavanje Neila Morleya z naslovom Marketing by design.

Britanski marketinški strateg Neil Morley je dobro poznan tudi v Sloveniji. Zadnja tri leta je direktor trženja za blagovno znamko Adria Mobil, pred tem je vodil trženje pri podjetju Akrapovič. Njegova marketinška agencija Cat’s Eye Communications skrbi za stranke po Evropi in v ZDA, v svoji zanimivi karieri pa je delal za mnoge vrhunske znamke kot so Bentley, Lamborghini in Triumph Motorcycles.

Spregovoril bo o sodobnih digitalnih in vsebinskih pristopih trženja blagovnih znamk, pri čemer se bo osredotočil na primere dobrih praks ter pasti, ki se jim je v trženju dobro izogniti.

 

Predavanje bo potekalo V ANGLEŠČINI.

FB dogodek

 

Kaj je ALUO uho?

UL ALUO na vseh svojih oddelkih redno prireja obštudijske dejavnosti na najrazličnejših področjih, ki jih zajema sodobno pojmovanje likovnih umetnosti in oblikovanja. Namenjamo jih svojim študentkam in študentom pa tudi širši publiki. Vse dogodke v tem okviru, na katerih se z različnimi vidiki naših delovnih področij ukvarjamo predvsem govorno in zvočno, torej slišno, smo se z letošnjim študijskim letom odločili združiti pod skupnim imenom – ALUO uho.

V času razstave ALUO LXX. Preteklost, sedanjost, prihodnost (19. januar – 24. april) se dogodki ALUO uho odvijajo v Galeriji Jakopič, saj koncept razstave vključuje tudi prizorišča za izvajanje ustvarjalnih/pedagoških/obštudijskih dejavnosti v živo.